Markuz__ Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 hallå alla! e de nån som vet om man kan röka i san andreas? har hört talas om att de ska gå men har aldrig vetat hur man ska göra... e de nån som vet så skriv gärna hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 hallå alla! e de nån som vet om man kan röka i san andreas? har hört talas om att de ska gå men har aldrig vetat hur man ska göra... e de nån som vet så skriv gärna hur man gör? Nej det kan man icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Fan vad alla ska röka. Finns massa sånna här trådar i Vice City forumet, vad är det som är så kul med att röka på ett spel egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 3 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 de e ju tufft o gå me sina homies o dra nåra bloss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 de e ju tufft o gå me sina homies o dra nåra bloss Det finns en mod som gör att du kan ta drogs supa och röka. Dock så kommer jag ej ihåg vad den moden heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Finns det inget fusk du slår in så börjar C-J "röka"? Det fanns iallafall till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 3 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 ok...men jag har de på ps2 så om de finns nåt fusk eller nån mod man kan ladda ner till minneskortet så man kan röka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Här är en länk : get cj high and drunk Endast till PC ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 meeen jag har de på ps2 inte datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 meeen jag har de på ps2 inte datorn Då gör man som indianerna......... skaffar det till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 ok...men jag har de på ps2 så om de finns nåt fusk eller nån mod man kan ladda ner till minneskortet så man kan röka? Du är ju inte riktigt frisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag har för mig att man kunde köpa ciggareter i området där low-rider garaget finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Jag har för mig att man kunde köpa ciggareter i området där low-rider garaget finns Du och Knarkuz kan ta varandra i hand och konsumera era mediciner tillsammans. Redigerad 6 juli, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag har för mig att man kunde köpa ciggareter i området där low-rider garaget finns Nej det går inte, CJ är emot att röka och droger o grejjer. @Bobbo: Kan du ge fan i att vara så förbannat dryg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) @Bobbo: Kan du ge fan i att vara så förbannat dryg eller? W0rd han åker väl snart på sin 5varning. Om han fortsätter Redigerad 8 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Nej det går inte, CJ är emot att röka och droger o grejjer. @Bobbo: Kan du ge fan i att vara så förbannat dryg eller? CJ säger hela tiden i början att han är Clean, så det missar man inte. @Markuz__: Om du är så sugen på att röka så du t.o.m. vill röka i SA och true crime, så kan du lika bra gå ut på trappan och tjuvröka, det brukar jag göra med morsan och farsan. Redigerad 11 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts