kicken Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Tidigare idag blev jag länkad till några videos som visade betastadiet av alla GTA-spelen i 3D. Alltså GTA3, GTA Vice City och GTA San Andreas. Det var intressanta videos och det fanns mycket som inte togs med i det släppta spelet till slut. Följande videoklipp visar vad som ej togs med och vad för saker det var. Enligt mig fanns det många saker som inte togs med/togs bort som skulle gjort spelet bättre och mer spännande/roligt. Trevlig tittning. Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Det var intressant. Var det inte med en skateboard i SA? Det hade han glömt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Intressant... det roliga med beta-bilden av San Andreas där de gör en driveby... den är på baksidan av omslaget för PS2-versionen av GTA San Andreas. Och ja, det är en skateboard bland San Andreas filer. ^^ Redigerad 2 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Det var ganska intresant, undrar omd et blir en till IV också. Hade varigt roligt med gängområden i flera städer men det hade varigt segt att ta över alla >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Oj, GTA III och Vice City var intressanta att se SA intresserade mig inte så mycket... Satt precis och tänkte, hur skulle det vara om Rockstar skulle tillverka spelen i nya omgångar, där de skulle se ut som i betaversionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Här har ni en betafilm till VCS också. Tyckte ingen var speciellt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 ...och LCS. http://www.youtube.com/watch?v=f1FwZG1f8HA --- Kollar på de, ganska kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Hmm, mycket intressant... Många av bilderna från SA videon kommer från tidningen Player1 (Oktober 2004). Kom ihåg när jag trodde att "SA beta kartan" var en karta där det hade setts ufon. Redigerad 3 juli, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 ...och LCS. http://www.youtube.com/watch?v=f1FwZG1f8HA --- Kollar på de, ganska kul att se. Det där Channel 10 news påminner mig om det där i Splinter Cell-spelen. WNM, Worlds News Media som spelades imellan uppdragen. Det hade varit roligt att se det där faktiskt. De kanske lägger in det i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Hade varit kul om de tagit med att bilarna kunde bli smutsiga och så fick man tvätta de om man ville. Lite jobbgt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Något som jag tyckte var intressant var där vid Fort Baxter Air Base. Har alltid undrat varför det är en start/landningsbana som är sne. Nu fick man kanske svaret. Både GTAIII och Vice City-filmerna var intressanta. San Andreas hade man ju redan sett sedan tidigare, det här med deras kläder och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Konstigt att ingen lagt märkte till den Ö som ligger ovanför Los Santos. Var som sagt inte heller så intresserad av San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Haha, nice. Roligt att se sådant här faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Faktiskt ganska intressant, undrar när beta IV kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 varför är alla filmerna borttagna? "This video has been removed due to terms of use violation." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Faktiskt ganska intressant, undrar när beta IV kommer Jag funderar på att göra en. Fast jag vet bara två saker än så länge. varför är alla filmerna borttagna? "This video has been removed due to terms of use violation." Well. Terms of use violation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Någon som sitter på dem och är sugen på att dela med sig? Vore intressant att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts