Frenzy Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 FIREFOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Flock. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Använder FF. Men nu var jag bara tvungen att testa Flock. Det är i princip samma sak som Firefox men jag upplevde det något lånsammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 The Fox Is On Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Räven. Ja, vad vill du? Vote: Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ja, vad vill du? Jag tror att han menade med det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Jag tror att han menade med det där Det tror jag RavenE visste om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAIV Skrivet 3 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Använder FF. Men nu var jag bara tvungen att testa Flock. Det är i princip samma sak som Firefox men jag upplevde det något lånsammare. Långsammare? Det tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Undrar hur många gånger man har svarat på det här nu.. Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Firefox, men jag vill egentligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Firefox. För att sticka ut lite påpekar jag att detta tagits upp tillräckligt många gånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Långsammare? Det tycker inte jag.Den är inte seg så att man blir störd av det. Men jag gämförde samma länkar med båda webbläsarna och firefox laddade sidan något snabbare. Ser ingen fördel med Flock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Syftet med den här tråden var troligen att trådskaparen ville göra lite reklam för Flock för han/hon tyckte det var en bra webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Null vote använder Safari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Null vote använder Safari. "Annan webbläsare"-alternativet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 "Annan webbläsare"-alternativet? Det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ser ingen fördel med Flock. Alternativiteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Kör med Firefox, är dock lite sugen på att testa Safari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Alternativiteten. Mjo, men om det nu är långsammare så ser jag ingen fördel med det då. Dessutom så bygger Flock på Mozilla Firefox. Ja, det är som att ha ett firefox tema som slöar ner. Hew, vänta tills apple släpper en full version av Safari. Du kommer sannolikt bara bli besviken om du testar betan. Funkar inte särskilt bra på windows plattformar tyvärr. Redigerad 3 juli, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts