Boomer Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Sitter och smuttar pa en harlig Mountain Dew code red just nu (befinner mig i Florida). godare lask har jag ta mig fan aldrig smakat! vi maste borja importera mer Mountain Dew till Sverige. den saken ar klar Du är i Florida och sitter vid en dator?! Försvinn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Mountain Dew, Cherry Coke och Dr. Pepper finns tydligen på ICA Södercentrum i Kalmar, men det intresserar inte mig. Okej, gammalt inlägg men wtf... Jag ska till södercentrum imorgon, kmr säkert ha slutat säljas då dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Okej, gammalt inlägg men wtf... Jag ska till södercentrum imorgon, kmr säkert ha slutat säljas då dock... Var där idag. Noterade att bara Dr.Pepper fanns inne för tillfället. Skulle chansa på att de får en ny leverans efter helgen. Edit* Tror Code Red säljs där också vanligtvis. Har för mig att jag såg en sådan skylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Var där idag. Noterade att bara Dr.Pepper fanns inne för tillfället. Skulle chansa på att de får en ny leverans efter helgen. Edit* Tror Code Red säljs där också vanligtvis. Har för mig att jag såg en sådan skylt. Har du redan hunnit vara där? Det har bara gått 00:44 min på den nya dagen Aja, tack för info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Du är i Florida och sitter vid en dator?! Försvinn! Vad menas? Sitter i rum 1320 pa Quality Inn, 7600 International Drive, Orlando. Internet pa rummet i 24 hrs for 9.95$. Vad ar det konstiga om jag far fraga herrn?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Vad ar det konstiga om jag far fraga herrn?. Att du sitter och degar framför GTAsajten när du kan vara ute och jaga bovar med Sonny Crockett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Att du sitter och degar framför GTAsajten när du kan vara ute och jaga bovar med Sonny Crockett. var pa sea world hela dan igar sa Sonny Crockett far ta Rico Tubbs med sig och ragga upp Tony Montanas pangbrud till syrra Redigerad 26 december, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 (redigerad) Sitter här och käkar Pop Rocks med "Candy Cane Flavor" som kom i ett paket från USA. EDIT: Blev lite för många bilder... Redigerad 30 december, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Igår när jag var och handlade på City Gross i Kungens Kurva såg jag till min förvåning att de hade fått in Coca Cola Vanilla, och burken var ganska gullig faktiskt. Den såg inte alls ut som jag hade trott. De hade också s.k. "fridgemates" - Mountain Dew, Coca Cola Vanilla och någon mer tror jag. Köper man en fridgemate hamnar burken på 8,44:- styck. Så, alla Vanilla Coke älskare - bege er till City Gross! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Är avis på min polare som nu är i USA och käkar Amerikansk mat hela dagarna samt dricker Mountain Dew för hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Är avis på min polare som nu är i USA och käkar Amerikansk mat hela dagarna samt dricker Mountain Dew för hela slanten. Fett o kunna beställa in ett BigMc o Co o kunna föda upp en hel inföding stam i Afrika! mig älska Amerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Livsmål uppfyllt. Men så jävla go va den inte, sprite var goare. http://img521.imageshack.us/img521/6636/695421200265344ob2.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Mountain dew och mountain dew code red finns på Vivo vid västerbroplan i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Livsmål uppfyllt. Men så jävla go va den inte, sprite var goare. http://img521.imageshack.us/img521/6636/695421200265344ob2.th.jpg Dom första burkarna tycktej ag smakade som sprite, men sen smakade den annorlunda och den smiskade sprite rätt hårt ahh, minnen när jag for från sundsvall till luleå med buss bara för att köpa vanilla coke tråkigt nog hade dom slut på vanillan och skulle få in tåv dagar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 USA i april, då blir det till att köpa hem ett lock Mountain Dew tror jag. Går det att få hem? Min kompis fick inte ta med ett flak hem från Polen, och då hade han ändå tänkt packa ner det i sitt stora bagage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 *BUMP* Upptäckte idag Mountain Dew i min lokala ICA-butik! Cherry Coke fanns också. Hoppas att det inte är tillfälligt/begränsat lager. Så om ni är intresserade kan det ju vara värt att kolla i närmsta ICA-butik eller fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Finns på ICA-globen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts