Pico Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Det vore en god idé, men jag undrar allt vad Gray's skulle ta för kalaset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jo, man kan ju alltid maila och fråga vad minimumintaget skulle kosta, sen dela upp det på så många som är intresserade, men problemet ligger i hur man just skulle dela upp det mellan varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 GTASAJTEN VANILLA MEETING 2007 IN SVENSTAVIK Enda sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Svenstavik(?) Varför inte downtown Rönnby (Västerås) centralt och bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Svenstavik(?) Varför inte downtown Rönnby (Västerås) centralt och bra! För jag är fet och lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jo, man kan ju alltid maila och fråga vad minimumintaget skulle kosta, sen dela upp det på så många som är intresserade, men problemet ligger i hur man just skulle dela upp det mellan varandra. Men i mailet de skrev om ca 2-3 kubikmeter pallar Vanilla Coke så menar de nog att det är det minsta de kan beställa hem. Fan, lätt räknat är en kubikmeter kanske en 20-30 flak. Tror inte de menar att det är minimunordern en person kan göra. Men, jag är gärna på att beställa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Låter konstigt att dom inte har Vanilla Coke då både ICA Globen och American Store i Gamla Stan säljer det, kanske inte samma leverantör, men det finns iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Den kanske inte finns i webshopen eftersom den måste importeras från the Frenchies lite åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Låter konstigt att dom inte har Vanilla Coke då både ICA Globen och American Store i Gamla Stan säljer det, kanske inte samma leverantör, men det finns iaf. Då kan du åka och köpa upp ett lager sen beställer vi av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Då kan du åka och köpa upp ett lager sen beställer vi av dig? Var faktiskt inne på ICA och handlade dill idag, gick jag förbi "amerikanska" hyllan och såg all dryck som fanns där, såg en massa Mountain Dew och frågade en tös som jobbade där om man kunde få köpa några plattor, och fick till svar att dom enbart får köpa 4 plattor åt gången och dom har redan sålt slut på två, är tydligen en bra efterfrågan på dom, Cherry Cola och Vanilla Coke var slut sedan länge och dom får bara leverans direkt från USA en gång i månaden. Så jag fick inte köpa plattor direkt av dom men får väl såklart köpa burkar styckvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Trillade över den här för några dagar sedan, något för er fanboys kanske? http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1211 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Testa blanda Sprite med Trocadero, kanske funkar. Jag själv upplever i alla fall smaken av Mountain Dew som en blandning av ovan nämnda drycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag drog iväg ett mail till Grays för någon dag sen och undrade varför de inte hade Coca Cola Vanilla. De sa att den endast säljs i Frankrike och UK. Då skrev jag "Men eftersom Coca Cola från början är (och fortfarande?) Amerikanskt, kan ni väl köpa in det från Frankrike eller UK ?" Svar: "Vi gör vårt bästa, men de kräver alltid minsta ordervärde på 2-3 pallar ( kubikmeter, alltså)" Quotar mig själv.. Jag ska göra alla er Vanilla Coke fantaster glada.. Fick ett nytt mail av Grays.se, visserligen 16 juli. (Kollar aldrig mailen) Det stod ordagrant "Hej Christian Tack för ditt e-mail. Vi har precis lagt en beställning på Vanilla Coke. Finns hemma om ca 3 veckor. Med vänliga hälsningar Johan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Quotar mig själv.. Jag ska göra alla er Vanilla Coke fantaster glada.. Fick ett nytt mail av Grays.se, visserligen 16 juli. (Kollar aldrig mailen) Det stod ordagrant "Hej Christian Tack för ditt e-mail. Vi har precis lagt en beställning på Vanilla Coke. Finns hemma om ca 3 veckor. Med vänliga hälsningar Johan" WHAT?!?!?! TACK SÅ JÄVLA MYCKET! Jag måste beställa måste beställa måste beställa åh vad jag har längtat efter denna dag. Det är trots allt något med såna här grejor. Vanilla coke, Mountain dew, White castle-burgare... Kultstatus i snabbmatskultur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Ska beställa så snart det finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Wohoo! Snart finns det inne! Den som först ser det måste skriva här i tråden! Ååh, kan knappt bärga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Wohoo! Snart finns det inne! Den som först ser det måste skriva här i tråden! Ååh, kan knappt bärga mig. Är inte du sådär vänster att du hatar den amerikanska "imperialismen" och därmed Coca-Cola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Är inte du sådär vänster att du hatar den amerikanska "imperialismen" och därmed Coca-Cola? Fan heller! (Jag är övre medelklass och inte alls särskilt brydd i politik. Säg det bara inte till någon.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 WOHOHOO Imorgon öppnar deras webbshop igen, och då lär de ha fått in Vanilla Coke tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Mountain Dew, smakar det inte som 7up bara? Tipsa gärna om amerikanska delikatesser man bara inte får missa, är lite sugen på och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts