Jump to content

Datorn låser sig

LunCh
 Share

Recommended Posts

När jag startar datorn och datorn ska precis ladda det där första så låser sig datorn. Alltså precis när datorn startar och man kan välja om man ska in i bios eller boot meny. Det går även inte att gå in i bios eller boot meny för då låser den sig där. Så ja om någon kan hjälpa mig hur jag ska göra så vore det bra ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag startar datorn och datorn ska precis ladda det där första så låser sig datorn. Alltså precis när datorn startar och man kan välja om man ska in i bios eller boot meny. Det går även inte att gå in i bios eller boot meny för då låser den sig där. Så ja om någon kan hjälpa mig hur jag ska göra så vore det bra :)

Det mest vanligaste problemet är att datorn överhettas, det kan vara det. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag startar datorn och datorn ska precis ladda det där första så låser sig datorn. Alltså precis när datorn startar och man kan välja om man ska in i bios eller boot meny. Det går även inte att gå in i bios eller boot meny för då låser den sig där. Så ja om någon kan hjälpa mig hur jag ska göra så vore det bra :)

Se om du kan rensa datorn från damm, och kanske ha den öppen. Har du testat att försöka formatera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor