LunCh Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 När jag startar datorn och datorn ska precis ladda det där första så låser sig datorn. Alltså precis när datorn startar och man kan välja om man ska in i bios eller boot meny. Det går även inte att gå in i bios eller boot meny för då låser den sig där. Så ja om någon kan hjälpa mig hur jag ska göra så vore det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 När jag startar datorn och datorn ska precis ladda det där första så låser sig datorn. Alltså precis när datorn startar och man kan välja om man ska in i bios eller boot meny. Det går även inte att gå in i bios eller boot meny för då låser den sig där. Så ja om någon kan hjälpa mig hur jag ska göra så vore det bra Det mest vanligaste problemet är att datorn överhettas, det kan vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 När jag startar datorn och datorn ska precis ladda det där första så låser sig datorn. Alltså precis när datorn startar och man kan välja om man ska in i bios eller boot meny. Det går även inte att gå in i bios eller boot meny för då låser den sig där. Så ja om någon kan hjälpa mig hur jag ska göra så vore det bra Se om du kan rensa datorn från damm, och kanske ha den öppen. Har du testat att försöka formatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts