kire21 Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Min Stoppie Högerklicka [spara mål som]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Min Stoppie Högerklicka [spara mål som]. Tyvär så är det där inget nytt... Har hänt i stuntingens värld sen SA kom med sina cyklar. Och det var ett tag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 x2, Inget nytt där inte, om jag ska vara helt ärlig så är det nog ett av de första trixen som hittades i SA... Men fortsätt leta så hittar du säkert några nya metoder, jag har hittat én ny i VC som jag kanske delar med mig av innom en snar framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Vad använde du för program när du spelade in din video? Tacksam för svart! Peace Johan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Vad använde du för program när du spelade in din video? Tacksam för svart! Peace Johan K www.fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts