kicken Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Han pratar ju som en fransk bög i latex-dräkt så vad kan man förvänta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Bild på dig själv-tråden hittar du i Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Mjo men pratade vi inte om Tony Cipriani? Eller är det jag som har fel Öhh skitsamma Jag trodde det var Tony Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Han ser ut som en jävla ballet fjolla. Vote: Tss..Mjukis Och CJ var en mesig wannabe han med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Jag trodde det var Tony Vercetti Han heter Tommy Vercetti förhelvete! Och dom menade Tony Montana Redigerad 6 juli, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Vart hittar man alla de där roliga bilderna i samma stil som den där? En bild med en rolig text altså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vi får se hur ''hård'' han verkligen är. Med tanke på alla mjukisbyxor som CJ och Vic tror jag att Nico Bellic är en riktig hårdning. Det är handling som räknas. Min ''Gta Gud'' är självklart Toni Cipriani. Den jag ser ner på mest är CJ och Vic. Dem kan man styra till vad som helst, de vågar endå inte säga imot om man har en fin kavaj på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vart hittar man alla de där roliga bilderna i samma stil som den där? En bild med en rolig text altså. Fråga StellHell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Fråga StellHell! Jag skickade ett brev till honom för nån dag sedan där jag frågade om jag fick andvända en bild som kan verka stötande som avatar (Det var en bild på Mario som tar Peach bakifrån samtidigt som det står "1 up, 1 up 1 up"). Han har inte svarat än. Hur tolkar man detta? Får jag/får jag inte? Sorry för off topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Vi får se hur ''hård'' han verkligen är. Med tanke på alla mjukisbyxor som CJ och Vic tror jag att Nico Bellic är en riktig hårdning. Det är handling som räknas. Min ''Gta Gud'' är självklart Toni Cipriani. Den jag ser ner på mest är CJ och Vic. Dem kan man styra till vad som helst, de vågar endå inte säga imot om man har en fin kavaj på sig. På vilket sätt är CJ en mjukis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Men herregud! Jämnför en kille med håligheter i ansiktet, en MC jacka med nitar och en 12-gauge shotgun över axeln med en rappare i baggy clothes och som vill verka cool bland sina så kallade "homies" genom att springa omkring med två Tec-9 och skrika "Yo". Vem är mest skrämande? Vem tar vem i en fist fight? Enligt mig så är killen i med geväret den hårdare och jag vill helst spela som honom. Jag vet att man kunde få CJ att se ut så, men hans personlighet är bara för patetisk. Jag kommer nu få alla rappare på GTAsajten på mig men det tål jag. Bring it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Men herregud! Jämnför en kille med håligheter i ansiktet, en MC jacka med nitar och en 12-gauge shotgun över axeln med en rappare i baggy clothes och som vill verka cool bland sina så kallade "homies" genom att springa omkring med två Tec-9 och skrika "Yo". Vem är mest skrämande? Vem tar vem i en fist fight? Enligt mig så är killen i med geväret den hårdare och jag vill helst spela som honom. Jag vet att man kunde få CJ att se ut så, men hans personlighet är bara för patetisk. Jag kommer nu få alla rappare på GTAsajten på mig men det tål jag. Bring it... Varför är hans personlighet patetisk. För att han inte skjuter ner alla han ser. Han går ju för fan ensam in i landets (förmodligen) största militärbas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Varför är hans personlighet patetisk. För att han inte skjuter ner alla han ser. Han går ju för fan ensam in i landets (förmodligen) största militärbas. Lol, det är ett spel. Och han blev mer eller mindre tvingad att göra det och stretade emot i början. En tuffing skulle varit lika tyst som Claude och gått in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Lol, det är ett spel. Och han blev mer eller mindre tvingad att göra det och stretade emot i början. En tuffing skulle varit lika tyst som Claude och gått in.... Claude skulle inte sagt något därför han inte kan prata, han pissade ju på sig under varje uppdrag... Redigerad 12 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Claude skulle inte sagt något därför han inte kan prata, han pissade ju på sig under varje uppdrag... Men looool, trallalala. Det var en metafor. Claude var inte en tuffing, jag menade att han skulle vara lika tyst som honom, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Men looool, trallalala. Det var en metafor. Claude var inte en tuffing, jag menade att han skulle vara lika tyst som honom, inget annat. Still. En tuffing är knappast tystlåten av sig. Förutom om han saknar en tunga. Redigerad 12 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Men herregud! Jämnför en kille med håligheter i ansiktet, en MC jacka med nitar och en 12-gauge shotgun över axeln med en rappare i baggy clothes och som vill verka cool bland sina så kallade "homies" genom att springa omkring med två Tec-9 och skrika "Yo". Vem är mest skrämande? Vem tar vem i en fist fight? Enligt mig så är killen i med geväret den hårdare och jag vill helst spela som honom. Jag vet att man kunde få CJ att se ut så, men hans personlighet är bara för patetisk. Jag kommer nu få alla rappare på GTAsajten på mig men det tål jag. Bring it... Tönt Lol, det är ett spel. Och han blev mer eller mindre tvingad att göra det och stretade emot i början. En tuffing skulle varit lika tyst som Claude och gått in.... Tönt -------------- Bara för att Cj hade mänskliga känslor så är han en mes? Claude kunde inte prata, och Tommy va ju en psykopat som aldrig visade mänsliga känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Tönt Tönt -------------- Bara för att Cj hade mänskliga känslor så är han en mes? Claude kunde inte prata, och Tommy va ju en psykopat som aldrig visade mänsliga känslor. Tommy visade visst sina känslor. Han var alltid arg. Använde ofta vapen för att visa hur han kände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Tönt Tönt -------------- Bara för att Cj hade mänskliga känslor så är han en mes? Claude kunde inte prata, och Tommy va ju en psykopat som aldrig visade mänsliga känslor. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Haha orka diskutera om CJ, folket som försvarar honom menar på att han är tuff för att han är neger, dom skiter i hur han va annars. Är man svart så är man tuff, verkar det som iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts