R2D2 Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Mjukis som hetsas till att bli hårding av hans brorsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 om jag skulle få stryk när jag spelade så skulle jag aldrig röra spelet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Tror han är hård för att han ska klara sig men innerst inne är han nog ganske mjuk. Vote: Blev hårding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Både och. No doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Skulle gissa på att han blir snäll mot familj och liknande, men allmänt hård när det gäller att lösa problem och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Han är en riktigt hårding, absolut. Det såg man väldigt bra i andra trailern. Men som nån annan sa, så kändes han lite mer som en mjukare person i första trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Tror han kommer vara en riktig hårding, ingen som man bårkar med ostraffat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Jag tror på hårding. Btw, jag har sett flera personer skriva att Cj va en mjukis. På vilket sätt undrar jag då. Någon som kan förklara det för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Snacka om fördomsfull. Har svårt at se "hård" som en fördom. Snarare en komplimang. Plus att inlägget var lite ironiskt. EDIT: CJ var ju inte den som tog någon i kragen i någon cutscene, tryckte upp honom mot en vägg och sa "Tell me where my brother is or i'll shove my gun so far up your ass you'll be spitting bullets for the next two months". Han var ju mer, "Hey you, whees ma brotha OG?" Inte direkt någon hård attityd. Redigerad 2 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) "Tell me where my brother is or i'll shove my gun so far up your ass you'll be spitting bullets for the next two months". Det är inte en hårding, det är ett psykfall. Redigerad 2 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 EDIT: CJ var ju inte den som tog någon i kragen i någon cutscene, tryckte upp honom mot en vägg och sa "Tell me where my brother is or i'll shove my gun so far up your ass you'll be spitting bullets for the next two months". Han var ju mer, "Hey you, whees ma brotha OG?" Inte direkt någon hård attityd. Ser du allt i svart och vitt? Bara för att man inte är någon hårding så betyder ju inte det att man är en mjukis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Har svårt at se "hård" som en fördom. Du skrev inte hård du skrev brutal. Det är inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Du skrev inte hård du skrev brutal. Det är inte samma sak. Är man både hård och brutal så är man en grym snubbe enligt mig. Men så älskar jag ju Die Hard också. Cortez: När är man hård då? När man har på sig en Margret Thatcher mask? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Hoppas att han är lika hård som Tony Montana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Hoppas att han är lika hård som Tony Montana. Tony var inte så värst hård, han hade mera stil. Han kunde snoppa av vem som helst i en ordfajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elite-Mannen Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Killen i 3:an var en hårding. Tommy i GTA:VC var också en riktig bad ass. Carl GTA:San Andreas var en mes, en ful sådan...skitful vad han ju. Och han i GTA4:a verkar riktigt hård! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Killen i 3:an var en hårding. Tommy i GTA:VC var också en riktig bad ass. Carl GTA:San Andreas var en mes, en ful sådan...skitful vad han ju. Och han i GTA4:a verkar riktigt hård! Instämmer som faaaan. CJ var skitful, och därmed en fet mes. Dom andra är skitheta. Mums säger jag bara. Hoppas man får se lite bondage med Nico. För han är så jävla het alltså. Mummsiii Och just för alla sånna mumsiga är skithårdingar. Grr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Instämmer som faaaan. CJ var skitful, och därmed en fet mes. Hur kan du säga så om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Hur kan du säga så om honom Jag menade det inte. Ville bara påpeka hur knäpp det lät när han jag quotade skrev som han skrev. Själv diggar jag CJ. Han är ingen megahårding, men inte heller nån liten fjolla. Jag tycker iaf Nico verkar vara en riktig hårding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Tönt, tycker att man borde träffa på Vercetti i GTA 4, gammal mobb boss ler hans son, elr något sådant. Nico e från öst europa, förmodligen rumänien,bulgarien eller ryssland, de där e töntar när det gäller USa, i deras egna länder vågar de men inte i USA, Nico e tönt, samma var CJ, han lekte gangsta, blev för mycket gangsta, Tommy o GTA 3 snubben var GTA, de var GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts