L_Voll Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Porrfilm är väl inte rätta ordet. Det verkar mer som om det är klipp från olika filmer. Jag tycker att det inte är så farligt. Redigerad 2 juli, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Sen kan man ju hoppas på att Margot själv ska agera i filmen Finns nog en del gött att hitta under dom trösorna Eller inte? kanske? who knows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Nyss var du ju emot det här? Så här tänker jag: Porr har jag inget emot. Det är nästan en del av min vardag. Men det är inte rätt sätt att rekrytera nya länder in i EU på. EU ska ju föreställa en seriös union (vilket den inte är). Att då komma med en porrfilm (eller var man nu kan tänkas kalla det) pekar ju bara på att de som arbetar inom EU är ett par perversa omogna kåta medelålders gubbar (eller kärringar) som vill bli kåta och stolta på samma gång så fort de sätter på tv'n. Snälla Margot, köp en porrfilm med Göran Persson och Anitra Steen i istället. Låt oss slippa se dina sexfantasier så fort vi slår på burken. Redigerad 2 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Haha bra, lite roligt kan de väl få ha? Ingen porrfilm är det i allafall. Redigerad 2 juli, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Att kalla det för porrfilm/sexfilm luktar aftonbladetiansk sensationsjournalistik lång väg. Det är antagligen bara fråga om relativt oskyldiga "kärleksscener" i typisk hollywoodanda och jag ser absolut inget fel med det - det visar bara på en avslappnad och sund inställning till erotik och humor m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Jag gillar det, men 44 sekunder? Hur ska JAG hinna komma då?! 44 minuter borde det vara om du frågar mig, nån som vet var jag kan få tag i den då..ska öhh, checka så kameravinklarna sitter rätt *host host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Blev rätt förvånad över att filmen inte postats än. http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0 Det verkar dock inte direkt vara reklam för EU... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Blev rätt förvånad över att filmen inte postats än. http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0 Det verkar dock inte direkt vara reklam för EU... Vilken upphetsande film ........ not Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Blev rätt förvånad över att filmen inte postats än. http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0 Det verkar dock inte direkt vara reklam för EU... Jag har letat efter den på youtube! Tackar! (Nu ska vi se här...hehehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Blev rätt förvånad över att filmen inte postats än. http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0 Det verkar dock inte direkt vara reklam för EU... Fast den var inte så farlig som de försöker inbilla en i artikeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Inte särskilt upphetsande om vi säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Lets come togheter Vilken slogan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Blev rätt förvånad över att filmen inte postats än. http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0 Det verkar dock inte direkt vara reklam för EU... Den gillade jag fast bara i början Redigerad 3 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Den sög. ... Fattar ni? ;D;D;D;D;D;;D;D;D;D;D;D;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Blev rätt förvånad över att filmen inte postats än. http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0 Det verkar dock inte direkt vara reklam för EU... Jag gillade smörgåsen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Sen kan man ju hoppas på att Margot själv ska agera i filmen Finns nog en del gött att hitta under dom trösorna Eller inte? kanske? who knows? Too low, man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Jag gillar det, men 44 sekunder? Hur ska JAG hinna komma då?! 44 minuter borde det vara om du frågar mig, nån som vet var jag kan få tag i den då..ska öhh, checka så kameravinklarna sitter rätt *host host* Ohh vilken Stud alltså! Såg filmen på youtube och den var inte ens hälften så grov som Afrobladet fick den att låta. Knappast bra reklam för EU. Kul att de vill vara lite annorlunda men det här är väl helt irrelevant? Hur som helst så gillar jag den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ohh vilken Stud alltså! Såg filmen på youtube och den var inte ens hälften så grov som Afrobladet fick den att låta. Knappast bra reklam för EU. Kul att de vill vara lite annorlunda men det här är väl helt irrelevant? Hur som helst så gillar jag den inte. Jao, men såå annorlunda är det ju inte ens Tänker t.ex på den där telenor(?)reklamen där ett par ligger i sängen och...ja...håller på när deras mobiler piper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts