Jump to content

Porrfilm ska göra reklam för EU

Renard
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Nyss var du ju emot det här?

Så här tänker jag:

Porr har jag inget emot. Det är nästan en del av min vardag. Men det är inte rätt sätt att rekrytera nya länder in i EU på. EU ska ju föreställa en seriös union (vilket den inte är). Att då komma med en porrfilm (eller var man nu kan tänkas kalla det) pekar ju bara på att de som arbetar inom EU är ett par perversa omogna kåta medelålders gubbar (eller kärringar) som vill bli kåta och stolta på samma gång så fort de sätter på tv'n. Snälla Margot, köp en porrfilm med Göran Persson och Anitra Steen i istället. Låt oss slippa se dina sexfantasier så fort vi slår på burken.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att kalla det för porrfilm/sexfilm luktar aftonbladetiansk sensationsjournalistik lång väg. Det är antagligen bara fråga om relativt oskyldiga "kärleksscener" i typisk hollywoodanda och jag ser absolut inget fel med det - det visar bara på en avslappnad och sund inställning till erotik och humor m.m.

10de5361258_902761_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar det, men 44 sekunder? Hur ska JAG hinna komma då?! 44 minuter borde det vara om du frågar mig, nån som vet var jag kan få tag i den då..ska öhh, checka så kameravinklarna sitter rätt *host host*

Ohh vilken Stud alltså!

Såg filmen på youtube och den var inte ens hälften så grov som Afrobladet fick den att låta. Knappast bra reklam för EU. Kul att de vill vara lite annorlunda men det här är väl helt irrelevant? Hur som helst så gillar jag den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohh vilken Stud alltså!

Såg filmen på youtube och den var inte ens hälften så grov som Afrobladet fick den att låta. Knappast bra reklam för EU. Kul att de vill vara lite annorlunda men det här är väl helt irrelevant? Hur som helst så gillar jag den inte.

Jao, men såå annorlunda är det ju inte ens ;)

Tänker t.ex på den där telenor(?)reklamen där ett par ligger i sängen och...ja...håller på när deras mobiler piper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor