Renard Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Nu ska intresset för medlemskap i EU förstärkas genom en propaganda porrfilm. Utdrag ur Aftonbladets artikel: Filmen, som är 44 sekunder lång, börjar med att en man och en kvinna klär av varandra. Sen fortsätter filmen med att visa flera olika par, såväl heterosexuella som homosexuella, i olika sexpositioner. Filmen avslutas med att paren får orgasm och med texten ”Let´s come together”. Jag finner inga ord just nu för hur jävligt det här är. Källa: Aftonbladet PS: Och allt detta leds av allas vår egen Margot Wallström Redigerad 1 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Någon bra sak följer med skiten då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Så nu ska länder enas i någon sorts sex orgie? Nej fy fan. Kåta polacker istället för neutrala polacker är det enda EU drar hit i så fall. Redigerad 1 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Skumma EU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Skumma EU. Det är det minsta man kan säga. Och så tjatas det om censur hit och censur dit. Så kommer det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Säkert rätt metod. Lite porr blir alla glada av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Europe, the continent of great sex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Säkert någon fransman som gjort filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Så... Var får vi tag i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Självklart blir man glad av att bli kåt. Men jag tror inte det är rätt metod. Margot Wallström: Den beskriver EU:s arbete på ett bra sätt Jasså, de kör 69:an, Doggy Style, Missionären och Kama Sutra hela dagarna istället för att arbeta. Jaha, nu har vi fått det bekräftat. Redigerad 1 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Renard verkar lite het på gröten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Renard verkar lite het på gröten Det kan du ge dig fan på att jag är En hårdrockare är alltid het på gröten när det gäller sex. Fråga medlemmarna Motley Crue om du inte tror mig Redigerad 1 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Det kan du ge dig fan på att jag är En hårdrockare är alltid het på gröten när det gäller sex. Fråga medlemmarna Motley Crue om du inte tror mig Hårdrockare är alltid kåta, det kan du fråga mig om Fan det där gillar jag, med sex-reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Det kan du ge dig fan på att jag är En hårdrockare är alltid het på gröten när det gäller sex. Fråga medlemmarna Motley Crue om du inte tror mig Nyss var du ju emot det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Nyss var du ju emot det här? Du får ursäkta Renard, han är lite disorienterad sedan han fick reda på att Margot Wallström är hans biologiska mor. EU är ju... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Fan, då kommer man ju bli kåt varje gång man slår på tv:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. Detta är något nytt. Kommer säkerligen fungera, då det finns allt för många nymfomaner i samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Du får ursäkta Renard, han är lite disorienterad sedan han fick reda på att Margot Wallström är hans biologiska mor. EU är ju... . Hon är ju din mormor så det jämnar ut sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Hmmm... och dom tänker inte på hur det kan bli för barnen? Liksom, i dagens läge gör man allting för att en 3 åring inte ska få se bröst eller liknande. så vad i helvete tänker dom med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 "I'm not a lesbian, I'm just european" -Son of the Beach Fattar inte varför alla tjurar över detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts