cennys Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Nu är det såhär att jag inte kan se mina vapen, går att skjuta reloada och allt men själv grafien för vapnet är borta.. Någon som vet någon fix på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Nu är det såhär att jag inte kan se mina vapen, går att skjuta reloada och allt men själv grafien för vapnet är borta.. Någon som vet någon fix på det? Då vet vi att du har laddat ner de.. ViTALiTY's rip har en bugg som gör att vapnen är osynliga.. Och nej, vad jag vet har ingen fix kommit än :/ För att klargöra saker och ting så har jag givetvis köpt mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Då vet vi att du har laddat ner de.. ViTALiTY's rip har en bugg som gör att vapnen är osynliga.. Och nej, vad jag vet har ingen fix kommit än :/ För att klargöra saker och ting så har jag givetvis köpt mitt damnit, pallar fan inte tanka en ny, har ju kommit en bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Jag antar att du kan spara din savefil om du nu har kommit så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 damnit, pallar fan inte tanka en ny, har ju kommit en bit Nämen fü skäms unge man, warez är ett förbjudet ämne här på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts