SilentViper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Hej jag skulle spela css. Men fick upp att jag behövde uppdatera mitt NVIDIA GeForce 6600. Och jag har kollat på NVIDIA's hemsida men hittar inge för 6600. Och jag har försökt att googla. Så jag undrar om ni kan hjälpa mig att hitta drivrutiner/uppdatering till mitt grafik kort. När man kollar på deras sida så står det att man ska välja serie men jag vet ej vilken serie denna tillhör. Redigerad 1 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_94.24.html Nvidia 6 series! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_94.24.html Nvidia 6 series! Tack Men varför får jag fortförande denna varning nu från steam? att jag måste uppdatera mitt grafik kort? har gjort det. Och jag har DirectX 9.0c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Tack Men varför får jag fortförande denna varning nu från steam? att jag måste uppdatera mitt grafik kort? har gjort det. Och jag har DirectX 9.0c Finns det inget alternativ som gör att rutan inte ploppar upp? Har för mig att det fanns, men jag kanske bara yrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Finns det inget alternativ som gör att rutan inte ploppar upp? Har för mig att det fanns, men jag kanske bara yrar Tryck bara på Close och börja spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Tryck bara på Close och börja spela! Tack och välkommen till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Instalerade du på rätt sätt? kontroll panelen, lägg till/ta bort program>NVIDIA drivers>ta bort>starta om datorn> ladda ner nya drivrutiner>instalera dom>starta om datorn. Redigerad 3 juli, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts