Mark Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Vill helst inte ha en ny dator i delar, utan en "färdigmonterad". Har tittat lite på den här och just nu verkar det bli den jag kommer köpa. Hittar ni någon bättre färdigmonterad, tipsa gärna . Obs, den får helst inte kosta mer än 8000. 7000-8000, så är jag nöjd' Den ska helst klara av WoW och dagens spel. Redigerad 1 juli, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Du kan fortfarande köpa en dator i delar, men sedan köpa till montering. Den där datorn duger men om du köper komponenter på Datorbutiken och lägger till montering kan du få bättre. Speciellt på grafikkortsfronten, där borde du kunna få ett 8800GTS istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Tror det blir den datorn jag länkade till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Tror det blir den datorn jag länkade till Okej, köp den, den är väldigt prisvärd. Det enda som inte känns riktigt prisvärt är grafikkortet, men för WoW och dagens spel kommer det fungera fint, och det är ju trots allt väldigt lätt att uppgradera. Beställ den du. Edit: Fräsch design Komplett har fixat btw. Nu behöver de bara fixa sina priser, hEhEhHeHeeE. Redigerad 3 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 En månad gammal tråd, so what? Tänkte bara säga att nu har jag beställt datorn och den ska komma någon gång då jag flyttar till min lägenhet. Förhoppningsvis funkar allt som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts