Vice. Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) , smilisen med Ray ban glasögon funkar inte längre. Nått man kan fixa till? VA!? Den funkar i alla fall INTE i "Allmänt" Redigerad 1 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Undrar vad du har gjort nu, Vice. Jag såg den här posten http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=902326 ..och där funkar det ju inte. Men testa att quota den, då kommer alla smilies fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Undrar vad du har gjort nu, Vice. Jag såg den här posten http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=902326 ..och där funkar det ju inte. Men testa att quota den, då kommer alla smilies fram! Nej det gick inte. Fast jag tryckte reply. Ska man trycka quote knappen? Går inte att qoute in dem heller. Redigerad 1 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Nej det gick inte. Fast jag tryckte reply. Ska man trycka quote knappen? Går inte att qoute in dem heller. Jag bara quotade och valde "Preview Post". Då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Funkar prima? Säker på att du inte glömde ett mellanslag, man ska ha mellanslag både framför och efter smileyn. Redigerad 1 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Funkar prima? Säker på att du inte glömde ett mellanslag, man ska ha mellanslag både framför och efter smileyn. Här ja. Men det funkar inte i almänt! Prova att posta den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Här ja. Men det funkar inte i almänt! Prova att posta den där... Okej, jag testar det i mitt nästa inlägg. Redigerad 1 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Funkar fint. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry902463 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Funkar fint. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry902463 Jag lovar att det inte funkade innan idag! Säkert Hultenius som varit inne i smyg och skruvat i maskineriet! mutter mutter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Jag lovar att det inte funkade innan idag! Säkert Hultenius som varit inne i smyg och skruvat i maskineriet! mutter mutter... Argh, grattis till den värsta ordvits jag hört på länge! Ontopic: skrivs med :cry: eftersom :'( inte funkar längre. Men kan man inte bara sätta in ett makro, precis som i word => Håller med till 100%!? Dvs :'( => :cry: => ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Ontopic: skrivs med :cry: eftersom :'( inte funkar längre. Men kan man inte bara sätta in ett makro, precis som i word => Håller med till 100%!? Dvs :'( => :cry: => ? Precis som word-filtret så fyller det ingen funktion. Lär dig :cry: så är det löst sen, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Precis som word-filtret så fyller det ingen funktion. Lär dig :cry: så är det löst sen, eller hur? Men skulle det skada med :'( => ? I de allra flesta smiley-användande sajter och program så är det :'( som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Problemet med autoöversätting från :'( till är att blir text istället för en smilie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Problemet med autoöversätting från :'( till är att blir text istället för en smilie. Crap. Det var ju rentav brutalt soppigt. I detta fall är det ju bara en smiley som bytt "kodrad", men det finns väl säkert mer invecklade saker som kan användas på IPBforum som nu blockats. Vilken skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Bumpar så smått med en fråga. Om ett filter som gör :'( => :cry: inte funkar för att det bara blir text, kan man istället göra såhär då? :'( => [img]http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/crying.gif => , eller blir det fortfarande bara en -text? Stör mig iofs inte så mycket längre på att skriva :cry:, men ändå. :'( är mer... standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Bumpar så smått med en fråga. Om ett filter som gör :'( => :cry: inte funkar för att det bara blir text, kan man istället göra såhär då? :'( => [img]http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/crying.gif => , eller blir det fortfarande bara en -text? Stör mig iofs inte så mycket längre på att skriva :cry:, men ändå. :'( är mer... standard. 2 mer tecken. Skaffa dig ett intressantare liv om det är något så obetydligt som stör dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 2 mer tecken. Skaffa dig ett intressantare liv om det är något så obetydligt som stör dig. Jag stör mig inte på det. Det var en fråga av nyfikenhet och en eventuell lösning på "problemet". Jag har ju redan sagt att det inte gör så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts