Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Det var han som brände ner den förra. Hahaha! Nej, för jag är kund numero ono. För att göra en lång historia kort: Jag älskar Pizza, och då menar jag ÄLSKAR pizza! Jag fick några tusen av morsan för några år sedan och då köpte jag, bokstavligt talat, 2 pizzor/dagen i en månads tid. (de hade bara utkörning vid 2 pizzor och orka gå och hämta ) Nåja, det här Pizzerian som jag handlar hos nu är sjukt känd. I princip alla i hela Lund köper av dem. (FOO, du vet väl vilken jag menar?) De är de ända som inte har utkörning, de behövs inte, de tjänar så j*vla bra ändå. Och på den här Pizzerians absolut starkaste stamkund. Jag käkar i alla fall 2 pizzor i veckan där. Vilket har gjort att jag lärt känna dem riktigt bra. (Får krita där osv.) En av killarna är i min ålder och efter lita tramsande när jag handlat där fixade jag sommarjobb till honom i köket där jag jobbar. Och nu skall en annan av de som jobba där starta en ny Pizzeria i Lund och då bad de mig om hjälp, för att de känner mig. Men jag bestämmer inte namnet, bara kommer med tips. Men det verkar som om de tar ett av förslagen som jag lämmnade till dem. Får la se vad som händer... Redigerad 30 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hahaha! Nej, för jag är kund numero ono. För att göra en lång historia kort: Jag älskar Pizza, och då menar jag ÄLSKAR pizza! Jag fick några tusen av morsan för några år sedan och då köpte jag, bokstavligt talat, 2 pizzor/dagen i en månads tid. (de hade bara utkörning vid 2 pizzor och orka gå och hämta ) Nåja, det här Pizzerian som jag handlar hos nu är sjukt känd. I princip alla i hela Lund köper av dem. (FOO, du vet väl vilken jag menar?) De är de ända som inte har utkörning, de behövs inte, de tjänar så j*vla bra ändå. Och på den här Pizzerians absolut starkaste stamkund. Jag käkar i alla fall 2 pizzor i veckan där. Vilket har gjort att jag lärt känna dem riktigt bra. (Får krita där osv.) En av killarna är i min ålder och efter lita tramsande när jag handlat där fixade jag sommarjobb till honom i köket där jag jobbar. Och nu skall en annan av de som jobba där starta en ny Pizzeria i Lund och då bad de mig om hjälp, för att de känner mig. Men jag bestämmer inte namnet, bara kommer med tips. Men det verkar som om de tar ett av förslagen som jag lämmnade till dem. Får la se vad som händer... Pizzerian vid Sttionen eller? Ciao Ciao eller vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hahaha! Nej, för jag är kund numero ono. För att göra en lång historia kort: Jag älskar Pizza, och då menar jag ÄLSKAR pizza! Jag fick några tusen av morsan för några år sedan och då köpte jag, bokstavligt talat, 2 pizzor/dagen i en månads tid. (de hade bara utkörning vid 2 pizzor och orka gå och hämta ) Nåja, det här Pizzerian som jag handlar hos nu är sjukt känd. I princip alla i hela Lund köper av dem. (FOO, du vet väl vilken jag menar?) De är de ända som inte har utkörning, de behövs inte, de tjänar så j*vla bra ändå. Och på den här Pizzerians absolut starkaste stamkund. Jag käkar i alla fall 2 pizzor i veckan där. Vilket har gjort att jag lärt känna dem riktigt bra. (Får krita där osv.) En av killarna är i min ålder och efter lita tramsande när jag handlat där fixade jag sommarjobb till honom i köket där jag jobbar. Och nu skall en annan av de som jobba där starta en ny Pizzeria i Lund och då bad de mig om hjälp, för att de känner mig. Men jag bestämmer inte namnet, bara kommer med tips. Men det verkar som om de tar ett av förslagen som jag lämmnade till dem. Får la se vad som händer... Hoppas fanimej du lämnade in förslaget "Pizzeria Lucifer". Pizzerian vid Sttionen eller? Ciao Ciao eller vad den heter? Din 6466:e post, o du medlem nummer 6686. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Pizzerian vid Sttionen eller? Ciao Ciao eller vad den heter? Jag har käkat på ett ställe som heter Vespa tror jag, riktigt bra pizza! Redigerad 30 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Pizzerian vid Sttionen eller? Ciao Ciao eller vad den heter? Bakom, mittemot tingshuset. Avesta. Har du inte ätit där så prova! Kebabpizza med stark sås, jag lovar, är inte det den godaste pizzan du någonsin ätit ska jag betala den till dig! De har inte vanligt kebabkött, utan kör med "riktigt" kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Din 6466:e post, o du medlem nummer 6686. Fint. Jag har käkat på ett ställe som heter Vespa tror jag, riktigt bra pizza! Och det ligger? Vid Stationen? Finns en hel del där runt Clemens... men bara en som heter Ciao Ciao får jag hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Fint. Och det ligger? Vid Stationen? Finns en hel del där runt Clemens... men bara en som heter Ciao Ciao får jag hoppas. Vespa är faktiskt ganska bra med. Det är väl nummer 2. De kör med riktig mozarella ost på pizzan, riktig parmaskinka osv. Dock kostar det typ 70 spänn för pizzan där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Bakom, mittemot tingshuset. Avesta. Har du inte ätit där så prova! Kebabpizza med stark sås, jag lovar, är inte det den godaste pizzan du någonsin ätit ska jag betala den till dig! De har inte vanligt kebabkött, utan kör med "riktigt" kött. Aha, får kollas upp då... alltså vid den blå banken? Ajja, nog snackat om det... Vespa är faktiskt ganska bra med. Det är väl nummer 2. De kör med riktig mozarella ost på pizzan, riktig parmaskinka osv. Dock kostar det typ 70 spänn för pizzan där med. Alrighty... tycker mozarellaost ser riktigt läskigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Alrighty... tycker mozarellaost ser riktigt läskigt ut. Tyckte jag också... innan jag smakade det på pizza. Säg till vad det blir för namn sen, Vice.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Aha, får kollas upp då... alltså vid den blå banken? Ajja, nog snackat om det... Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Klick! Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vi har 4 stycken snabbmatsrestauranger inom 1 km radie var av 3 serverar pizza. Nu ska en vedugngspizzeria öppnas här också. Seriöst hur kan alla dessa gå runt? Klart, vi har ju en del killar och tjejer som platsar i Sweden Pizza Team. Men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Det var han som brände ner den förra. Hahaha! Pizzerian borde ju i alla fall ha sloganen "Eat until you explode". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Hahaha! Pizzerian borde ju i alla fall ha sloganen "Eat until you explode". Fan skulle precis skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 "Bon appétit" såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts