Jump to content

Namntips önskas!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Det var han som brände ner den förra.

Hahaha!

Nej, för jag är kund numero ono.

För att göra en lång historia kort: Jag älskar Pizza, och då menar jag ÄLSKAR pizza!

Jag fick några tusen av morsan för några år sedan och då köpte jag, bokstavligt talat, 2 pizzor/dagen i en månads tid. (de hade bara utkörning vid 2 pizzor och orka gå och hämta ^_^ )

Nåja, det här Pizzerian som jag handlar hos nu är sjukt känd. I princip alla i hela Lund köper av dem. (FOO, du vet väl vilken jag menar?) De är de ända som inte har utkörning, de behövs inte, de tjänar så j*vla bra ändå.

Och på den här Pizzerians absolut starkaste stamkund. Jag käkar i alla fall 2 pizzor i veckan där.

Vilket har gjort att jag lärt känna dem riktigt bra. (Får krita där osv.)

En av killarna är i min ålder och efter lita tramsande när jag handlat där fixade jag sommarjobb till honom i köket där jag jobbar.

Och nu skall en annan av de som jobba där starta en ny Pizzeria i Lund och då bad de mig om hjälp, för att de känner mig.

Men jag bestämmer inte namnet, bara kommer med tips.

Men det verkar som om de tar ett av förslagen som jag lämmnade till dem. Får la se vad som händer... ;)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Hahaha!

För att göra en lång historia kort: Jag älskar Pizza, och då menar jag ÄLSKAR pizza!

Jag fick några tusen av morsan för några år sedan och då köpte jag, bokstavligt talat, 2 pizzor/dagen i en månads tid. (de hade bara utkörning vid 2 pizzor och orka gå och hämta ^_^ )

Nåja, det här Pizzerian som jag handlar hos nu är sjukt känd. I princip alla i hela Lund köper av dem. (FOO, du vet väl vilken jag menar?) De är de ända som inte har utkörning, de behövs inte, de tjänar så j*vla bra ändå.

Och på den här Pizzerians absolut starkaste stamkund. Jag käkar i alla fall 2 pizzor i veckan där.

En av killarna är i min ålder och efter lita tramsande när jag handlat där fixade jag sommarjobb till honom i köket där jag jobbar.

Och nu skall en annan av de som jobba där starta en ny Pizzeria i Lund och då bad de mig om hjälp, för att de känner mig.

Men det verkar som om de tar ett av förslagen som jag lämmnade till dem. Får la se vad som händer... ;)

Pizzerian vid Sttionen eller? Ciao Ciao eller vad den heter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha!

Hoppas fanimej du lämnade in förslaget "Pizzeria Lucifer". ;)

Din 6466:e post, o du medlem nummer 6686. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bakom, mittemot tingshuset. Avesta. Har du inte ätit där så prova!

Kebabpizza med stark sås, jag lovar, är inte det den godaste pizzan du någonsin ätit ska jag betala den till dig!

De har inte vanligt kebabkött, utan kör med "riktigt" kött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint. ^_^

Och det ligger? Vid Stationen? Finns en hel del där runt Clemens... men bara en som heter Ciao Ciao får jag hoppas.

Vespa är faktiskt ganska bra med. Det är väl nummer 2. De kör med riktig mozarella ost på pizzan, riktig parmaskinka osv. Dock kostar det typ 70 spänn för pizzan där med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bakom, mittemot tingshuset. Avesta. Har du inte ätit där så prova!

Kebabpizza med stark sås, jag lovar, är inte det den godaste pizzan du någonsin ätit ska jag betala den till dig!

De har inte vanligt kebabkött, utan kör med "riktigt" kött.

Aha, får kollas upp då... alltså vid den blå banken? Ajja, nog snackat om det...

Vespa är faktiskt ganska bra med. Det är väl nummer 2. De kör med riktig mozarella ost på pizzan, riktig parmaskinka osv. Dock kostar det typ 70 spänn för pizzan där med.

Alrighty... tycker mozarellaost ser riktigt läskigt ut. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor