Quattro Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Låter sjukt tråkigt med alla forumnamn som folk skriver. Umberto's var det enda av dom jag gillade, den enda som låter som en pizzeria. Med tanke på att det finns pizzor som heter och har Quattro i sina namn, så är ju inte mitt förslag så dumt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Men vf Umberto's, heter ägaren eller något med pizzerian Umeberto? Det måste finnas en viss connection, vad heter t.ex området pizzerian ligger i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vicenzo's Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vicenzo's Pizza Denna måste ju bara komma med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Denna måste ju bara komma med! Bara så du vet så ska jag få en halv calzone för anträngningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 'Kebabkiosk' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Men vf Umberto's, heter ägaren eller något med pizzerian Umeberto? Det måste finnas en viss connection, vad heter t.ex området pizzerian ligger i? I åtta fall av tio stämmer det nog inte. Anknytning är nog ordet du söker, btw. Hursomhelst; vore jag pizzeriasnubbarna skulle jag lämna ute "Pizzeria" eller "Pizza(s)" i titeln och köra på något som exempelvis Umberto's. Och ha en stor, saftig uberpizza som heter Umberto Royale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 HAHA när jag läste rubriken trodde jag du skulle bli farsa Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 I åtta fall av tio stämmer det nog inte. Anknytning är nog ordet du söker, btw. Hursomhelst; vore jag pizzeriasnubbarna skulle jag lämna ute "Pizzeria" eller "Pizza(s)" i titeln och köra på något som exempelvis Umberto's. Och ha en stor, saftig uberpizza som heter Umberto Royale. Men man måste höra direkt att det är en Pizzeria! HAHA när jag läste rubriken trodde jag du skulle bli farsa Vice! Jag trodde han skulle skaffa något husdjur. Ofta man låter forumiter namnge ens eget barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Klart, de lär väl inte få så många helkristna besökare... Pizzeria Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Men man måste höra direkt att det är en Pizzeria! Jag trodde han skulle skaffa något husdjur. Ofta man låter forumiter namnge ens eget barn... Jag trodde att han skulle byta namn här på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Pizzeria Diablo El Diablo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Conca's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) El Diablo! Vad betyder bara Diablo då? Edit: Okej, El Diablo = Djävulen, Diablo = Djävul? Då passar det ju bättre med Pizzeria Djävul än Pizzeria Djävulen. Alltså Pizzeria Diablo. Redigerad 30 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Kebab´s kebabkiosk? Slogan som får stå under namnet på skylten! "Das unt mucho kebabo/pizzeeoo för moneeyoo!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Pizzeria Clássico, Pizzerian där vi säljer öh...pizza. Pizzeria Babylon. Pizzeria Bachelor. Redigerad 30 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Låter sjukt tråkigt med alla forumnamn som folk skriver. Umberto's var det enda av dom jag gillade, den enda som låter som en pizzeria. Bläh, du bara gnäller nu för tiden. Jag tycker den ska heta "Lunds pizza och kebab" Fast helt ärligt; "Conca's" och "Umberto's" låter riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vet bara att den ligger i Lund. Norra fäladen tror jag, men är inte säker. :/ HAHA när jag läste rubriken trodde jag du skulle bli farsa Vice! Hahaha det kommer en tråd när ungarna skall namnges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vet bara att den ligger i Lund. Norra fäladen tror jag, men är inte säker. :/ Hahaha det kommer en tråd när ungarna skall namnges. Hur kommer det just att du får namnge pizzerian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hur kommer det just att du får namnge pizzerian? Det var han som brände ner den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts