Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 En Pizzeria skall öppnas i Lund. De har bett mig att namnge den, eller komma med tips på namn rättare sagt. Så har ni någon bra tips på ett namn så ta gärna att posta det här. Skall vara ett lätt namn men ett starkt som sätter sig fast i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) "Råttan i pizzan" "Pissa i din pizza" "Pizz också" Kommer inte på något seriöst Redigerad 30 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Umberto's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Den får heta: GTAsajtens. Alla sajtare får gratis pizzor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Pizzeria Al forno har jag slipat på! Al forno betyder "I ugnen" på Italienska. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 "100% svensk pizzeria, utan några invandrare som jobbar svart." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Pizzeria Al forno har jag slipat på! Al forno betyder "I ugnen" på Italienska. :/ Men då kanske folk tror att det är pizzerian som är i ugnen. Fast det kanske är det som är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Russe! Efter den berömda pan pizzan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 "Saint Alfonzo's", vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Umberto's Bäst med hästlängder. Fast eftersom det är i Lund, studenternas hemvist borde den väl heta "Pizzeria L'Allievo". Betyder "Pizzeria Studenten". Och nej, det där var ingen särskrivning. Redigerad 30 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) En Pizzeria skall öppnas i Lund. De har bett mig att namnge den, eller komma med tips på namn rättare sagt. Så har ni någon bra tips på ett namn så ta gärna att posta det här. Skall vara ett lätt namn men ett starkt som sätter sig fast i skallen. Lund Lundens Pizza Restaurang Lunden Umbertos/Umbertos Pizza Restaurang Cadroné Restaurang Pågen EDIT: Sicilian Garden eller Swedish Garden Redigerad 30 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Bäst med hästlängder. Fast eftersom det är i Lund, studenternas hemvist borde den väl heta "Pizzeria Allievo". Allievo? Vad betyder det? Jacker du hade oxå en bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Allievo? Vad betyder det? Jacker du hade oxå en bra ide. Läs min edit. Eller kanske "Pizzeria Il Demon". Pizzeria Demonen. Nääh, då ska man gå hela vägen. Pizzeria Lucifer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Grand pizza Pizzeria monaco Dilan Pizzeria Vice. Pizzeria arivederci (stavning?) Grand Theft Pizza Kickens pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Pizzerian Pizzeria Nairezzip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vice city pizzas. Cervinia. Monte Blanche. del villie. Lilla huset. "Där pizzorna är störst och bäst" Svårt att komma på något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Quattro's Pizzeria Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Låter sjukt tråkigt med alla forumnamn som folk skriver. Umberto's var det enda av dom jag gillade, den enda som låter som en pizzeria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Låter sjukt tråkigt med alla forumnamn som folk skriver. Umberto's var det enda av dom jag gillade, den enda som låter som en pizzeria. GTA3 freak's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 GTA3 freak's Siana låter ju lite italienskt så Siana's är ju inte helt fel. Nä, men allvarligt talat så tyckte jag Pizzeria Lucifer var svängigt. Kort och konsist, lägger sig lätt på minnet. Klart, de lär väl inte få så många helkristna besökare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts