Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Själv föredrar jag In The Air Tonight. Får rysningar då jag lyssnar på den låten. Så jävla bra, alltså. Soundtracket för övrigt är nästan lika bra som Vice City's! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Drar till med Depeche Mode - Everything Counts. Finns många att välja på som favorit låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Själv tycker jag Heart of Glass med Blondie passar så perfekt med in i spelet. Sen att det är en sådan otroligt bra låt gör inte saken sämre. Redigerad 30 juni, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Själv föredrar jag In The Air Tonight. Får rysningar då jag lyssnar på den låten. Så jävla bra, alltså. Soundtracket för övrigt är nästan lika bra som Vice City's! In The Air Tonight är en underbar låt. Och uppdraget när Phil uppträder är en av mina favoriter i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 In The Air Tonight är en underbar låt. Och uppdraget när Phil uppträder är en av mina favoriter i spelet. Japp, håller med. Dock lite överdrivet med alla lönnmördare som man skall döda. Hoppas du vet att du kan se konserten (för 6000 tror jag det var) igen efter det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Själv tycker jag Heart of Glass med Blondie passar så perfekt med in i spelet. Sen att det är en sådan otroligt bra låt gör inte saken sämre. Jodå, den är bra. "Living on the ceiling" är också jäkla nice, och "Family Man" är inte så dum den heller. "Sexual Healing" och flera andra från VCFL är väldigt bra också. Kul grej: Jag satt och spelade VCS när en gammal låt dök upp på radion - riktiga radion alltså, i P3 "We're lost in music" var det. Rätt otrolig slump egentligen, hur ofta spelar man så gamla låtar på radio för det första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Jodå, den är bra. "Living on the ceiling" är också jäkla nice, och "Family Man" är inte så dum den heller. "Sexual Healing" och flera andra från VCFL är väldigt bra också. Kul grej: Jag satt och spelade VCS när en gammal låt dök upp på radion - riktiga radion alltså, i P3 "We're lost in music" var det. Rätt otrolig slump egentligen, hur ofta spelar man så gamla låtar på radio för det första? Det finns kanaler som enbart spelar 80tals-låtar har jag för mig så typ hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Det finns kanaler som enbart spelar 80tals-låtar har jag för mig så typ hela tiden. Okej, men det var på Morgonpasset i P3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Favorit låtar? Då kommer jag med en till; Judas Priest - Electric Eye, den kan man bara inte tycka illa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Easy lover med Phillip Bailey tycker jag är den bästa i hela spelet. Edit: 1000:e posten i Vice city stories forumet. Redigerad 4 juli, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Easy lover med Phillip Bailey tycker jag är den bästa i hela spelet. Edit: 1000:e posten i Vice city stories forumet. Såja, du blir inte president över Jamaica för det. Ta det bara lugnt, andas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Jodå, den är bra. "Living on the ceiling" är också jäkla nice, och "Family Man" är inte så dum den heller. "Sexual Healing" och flera andra från VCFL är väldigt bra också. Kul grej: Jag satt och spelade VCS när en gammal låt dök upp på radion - riktiga radion alltså, i P3 "We're lost in music" var det. Rätt otrolig slump egentligen, hur ofta spelar man så gamla låtar på radio för det första? Ibland känns det som om musik som varit i GTA-spelen spelas på radion då spelet har släppts. ''I want to know what love is'' är väldigt härlig. Passar perfekt till I Vice City. http://youtube.com/watch?v=z9OGfBGOCpk Redigerad 8 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Såja, du blir inte president över Jamaica för det. Ta det bara lugnt, andas... Varför skulle jag bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Varför skulle jag bli det Du skrev "1000:e posten i Vice city stories forumet", som om någon skulle bry sig om en sån löjlig sak, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Du skrev "1000:e posten i Vice city stories forumet", som om någon skulle bry sig om en sån löjlig sak, Tror du han förväntade sig applåder eller? Förresten var det ju en som reagerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Easy lover med Phillip Bailey tycker jag är den bästa i hela spelet. Edit: 1000:e posten i Vice city stories forumet. Grattis! *Applåderar*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Grattis! *Applåderar*. Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Blondie - Heart Of Glass men å andra sidan så jag har nog rätt många kvar att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Quiet Riot - Bang your head (metal health) Dio - Holy diver Judas Priest - Electric eye Kiss - Lick it up För att nämna några. Redigerad 8 augusti, 2007 av I Need Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Faktard Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Själv tycker jag Heart of Glass med Blondie passar så perfekt med in i spelet. Sen att det är en sådan otroligt bra låt gör inte saken sämre. Hmm, det var ju den som var introlåt till Heja Björn ju...spelet kanske är köpvärt trots allt, särskilt eftersom jag köpte ''Liberty City THE REAL FUCKTARD-GAME Stories'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts