W@ll@ Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 ^^^^^^^^^^^^^^^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 ^^^^^^^^^^^^ Går inte, är väl bara admins/mods som kan se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag skulle gärna se att den funktionen aktiveras. Alltså, så att alla medlemmar kan se sin egna varningsmätare. Det skulle vara ett bra sätt att få folk att hålla sig i skinnet lite mer. Vet att den funktionen finns, och det skulle hur som helst knappast vara något negativt att aktivera den. Vad säger Hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Vill du veta är det bara att pm:a en mod så hjälper de dig säkert. Minns ni "Hur många varningar har jag" tråden? De tröttnade inte utan höll bara på att svara i princip forumets alla medlemmar i 3 dagar! Cred till dem för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag skulle gärna se att den funktionen aktiveras. Alltså, så att alla medlemmar kan se sin egna varningsmätare. Det skulle vara ett bra sätt att få folk att hålla sig i skinnet lite mer. Vet att den funktionen finns, och det skulle hur som helst knappast vara något negativt att aktivera den. Vad säger Hultenius? Du menar så att man bara kan se sin egen varningsmätare, så att inte alla kan se allas mätare? Det är jag för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Menar ni sån här? Mr. X Group: Members Posts: 336 Joined: 28/10/2005 Member No.: 18108 Warn: (40%) http://ueba.com.br/forum/style_images/poporange2/warn2.gif Redigerad 29 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Menar ni sån här? Mr. X Group: Members Posts: 336 Joined: 28/10/2005 Member No.: 18108 Warn: (40%) http://ueba.com.br/forum/style_images/poporange2/warn2.gif UEBA, nice try Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Du menar så att man bara kan se sin egen varningsmätare, så att inte alla kan se allas mätare? Det är jag för. Precis! Menar ni sån här? Mr. X Group: Members Posts: 336 Joined: 28/10/2005 Member No.: 18108 Warn: (40%) http://ueba.com.br/forum/style_images/poporange2/warn2.gif Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Precis! Precis! Det där är officiellt kan jag tala om. Sitter under ens avatar. Redigerad 29 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det där är officiellt kan jag tala om. Sitter under ens avatar. Inte på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Inte på det här forumet. Nej jag menade naturligtvis Ueba... http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/tease.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/chair.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag är också helt klart för att vi ska kunna se våra varningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag är också helt klart för att vi ska kunna se våra varningar! Word Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Word helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Naii. Ni skulle kunna få se något fult som 1/5 eller nått. Vi i modkåren skriver kärleksbrev och dödsannonser på kommentarerna, och det är privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Naii. Ni skulle kunna få se något fult som 1/5 eller nått. Vi i modkåren skriver kärleksbrev och dödsannonser på kommentarerna, och det är privat. Det är ju "1/5" vi vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Det är ju "1/5" vi vill se Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts