Jump to content

GPS + Kulor = Dator?

Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag har ju fått en ny dator och är på G att sälja min gamla!

Jag har sagt 2500:- för, den funkar, klarar csz men bilden hänger inte riktigt med när man spelar css!

Proecesor: 5 ghrtz.

Hårdisk: är på 74 giggabite

Ram: 512

Grafikkort: geforce fx 5200

Till den finns en 17" plattskärm som jag köpte begagnad för 1300:- för c:a 3 månader sedan!

Killen som ville köpa den vill ge 1700:- och en GPS! En som har kartor för hela norden.

Jag vet inte exakt vad GPS:en är värd eller hur gamal den är då jag inte hittar den någonstans!

Den hette typ: Navman nts 320. (Navman och 320 är jag säker på, men inte bokstäverna)

Hade detta varit ett dumt byte eller vad tycker ni?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ville ha 2000 kr för datorn, men han ger 1700. Och en GPS är inget man får för bara 300 kr så du kan räkna att du får minst 4000 kr för datorn istället för 2000 som du ville ha,

men är GPSen lite gammlare så är den ju mindre värd, men eftersom den har kartor för hela norden så är den ju också dyrare på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag hade iaf gjort det eftersom en GPS kostar det :) + att man får 1700

Jaja! Det var exaktden som Bubbli hittade! Jag har eltat som en gnu efter den! Tack så mycket Bubbli!!!

Den är dock "svart" men det är inget jag bryr mig om om jag skall vara ärlig. <_<

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Så antingen har du en supermodern, kraftig processor på 5gHz eller så har du en på 5mHz som kanske duger i en miniräknare? <_<

ja egentligen spelar det ingen roll. Tror jag...

Först var det 2,5 nått och brossan tyckte inte det räckte så han köpte en till så det blev 5.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor