Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Jag har ju fått en ny dator och är på G att sälja min gamla! Jag har sagt 2500:- för, den funkar, klarar csz men bilden hänger inte riktigt med när man spelar css! Proecesor: 5 ghrtz. Hårdisk: är på 74 giggabite Ram: 512 Grafikkort: geforce fx 5200 Till den finns en 17" plattskärm som jag köpte begagnad för 1300:- för c:a 3 månader sedan! Killen som ville köpa den vill ge 1700:- och en GPS! En som har kartor för hela norden. Jag vet inte exakt vad GPS:en är värd eller hur gamal den är då jag inte hittar den någonstans! Den hette typ: Navman nts 320. (Navman och 320 är jag säker på, men inte bokstäverna) Hade detta varit ett dumt byte eller vad tycker ni? Redigerad 29 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det enda jag hittade på prisjakt var en Navman iCN-320 och den kostade 2 499 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Du ville ha 2000 kr för datorn, men han ger 1700. Och en GPS är inget man får för bara 300 kr så du kan räkna att du får minst 4000 kr för datorn istället för 2000 som du ville ha, men är GPSen lite gammlare så är den ju mindre värd, men eftersom den har kartor för hela norden så är den ju också dyrare på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 5gHz- processor?! Jag skulle nog ta erbjudandet. GPS eller inte så är 1700 också ett bra pris för den datorn, så att du får en GPS med gör saken bara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag skriver fel! 2500 vill jag ha! Så det är en bra del? Ni hade gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag skriver fel! 2500 vill jag ha! Så det är en bra del? Ni hade gjort det? Jag hade iaf gjort det eftersom en GPS kostar det + att man får 1700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Jag hade iaf gjort det eftersom en GPS kostar det + att man får 1700 Jaja! Det var exaktden som Bubbli hittade! Jag har eltat som en gnu efter den! Tack så mycket Bubbli!!! Den är dock "svart" men det är inget jag bryr mig om om jag skall vara ärlig. Redigerad 29 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jaja! Det var exaktden som Bubbli hittade! Jag har eltat som en gnu efter den! Tack så mycket Bubbli!!! Den är dock "svart" men det är inget jag bryr mig om om jag skall vara ärlig. "svart" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 "svart" ? Ja. Färgen svart? HAHAHHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 5gHz- processor?! Ja, jag sitter också och försöker fundera ut vad han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ja, jag sitter också och försöker fundera ut vad han menar. Ja nu har han ju ändrat posten till Proecesor: 5 ghrtz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ja nu har han ju ändrat posten till Proecesor: 5 ghrtz. Och skillnaden är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Woop, lade märke till plattskärmen nu... Då landar ju rasket på en rätt nätt summa egentligen, men det hela beror ju på hur högt du värdesätter en GPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Och skillnaden är? 0.5 ghz?? JAG VET INTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 0.5 ghz?? JAG VET INTE!! ... Han skrev aldrig gHz, det var jag som skrev så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 "svart" ? Stulen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Stulen? Eller möjligtvis vunnen på Benjolotto. Vice., bestämt dig än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Eller möjligtvis vunnen på Benjolotto. Vice., bestämt dig än? Stulen?! Vet inte om det heter gigahertz eller mega hertz? 5 såna är det i alla vall. Redigerad 29 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Vet inte om det heter gigahertz eller mega hertz? 5 såna är det i alla vall. Så antingen har du en supermodern, kraftig processor på 5gHz eller så har du en på 5mHz som kanske duger i en miniräknare? Redigerad 29 juni, 2007 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Så antingen har du en supermodern, kraftig processor på 5gHz eller så har du en på 5mHz som kanske duger i en miniräknare? ja egentligen spelar det ingen roll. Tror jag... Först var det 2,5 nått och brossan tyckte inte det räckte så han köpte en till så det blev 5. Redigerad 29 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts