Funnylin Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 (redigerad) Har du några simpla frågor som det inte finns nån andledning att starta en ny topic för?..Skriv det här isf!!! Hehe...var trött när jag skapade topicens titel...hehe...det blir som i Jeopardy... Redigerad 20 februari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 det finns ett ställe där man kan posta det kallas spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Värst vad många topicar du har skapat på sistone funnylin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 psssss.... många onödiga .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 psssss.... många onödiga .. Och vad kallar du dina posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Hmm... jag har en fråga... VARFÖR ÄR BLIZZ SÅ JÄVLA DUM I HUVET??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 han Föddes Så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 tycker att gtajägaren ska bannas för att kalla mig saker om han kan så kommer jag göra dubbelt så värre saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 det finns ett ställe där man kan posta det kallas spam Hehe...gå och dö...det finns vissa frågor som man inte behöver starta en ny topic för...förresten har du nån som bryr sig om dig i verkliga livet eller?..det verkar inte så(Eftersom du hänger här...och här hatar alla dig!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Värst vad många topicar du har skapat på sistone funnylin... Jasså???...hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Hmm... jag har en fråga... VARFÖR ÄR BLIZZ SÅ JÄVLA DUM I HUVET??? Bra...den frågan kräver ingen egen topic!..Dock svårt att svara på...jag skulle tippa på en dålig barndom!..(Eller...han är väl bara 5 eller nått...så en vidare dålig barndom väntar honom!..YES) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 tycker att gtajägaren ska bannas för att kalla mig saker om han kan så kommer jag göra dubbelt så värre saker ska du säga!! du håller på att skriva dumma kommentarer om vad folk skriver!! det e du som ska bannas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 ett tips till lila omogna Blizz stick här i från och kom tillbacks när du är tillräkligt mogen för att vara i ett forum! och ett annat tips: varför inte dra till ett annat forum som intresserar dig och börja om med forums kamrater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 ok ja går när du lär dig stava och det är aldrig tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 ok ja går när du lär dig stava och det är aldrig tyvärr ok han lär sig stava när du sticker härifrån det är snart som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Bra...den frågan kräver ingen egen topic!..Dock svårt att svara på...jag skulle tippa på en dålig barndom!..(Eller...han är väl bara 5 eller nått...så en vidare dålig barndom väntar honom!..YES) Jag undrar också: Varför bannar inte hultan Blizz? Svar: Han är inte inne på forumet! Kanske, men jag har skickat PM, så ta det lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 finns ingen anledning till bann om nån ska få ban är det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 finns ingen anledning till bann om nån ska få ban är det ni HAHAHAHAHA!!! Den roligaste historien jag hört!! Dra den igen!! För Hultan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 finns ingen anledning till bann om nån ska få ban är det ni NI? Ska alla på forumet utom du bannas? Du måste inse att alla hatar dig! Om det fins någon som gillar Blizz så säg det nu eller tig i all evighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 ok ja går när du lär dig stava och det är aldrig tyvärr ok... Jag ger upp.. jag försöker bara hjälpa dig att ordna upp ditt lilla f#ckade status men om det är krig du vill ha så är det krig du ska få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts