Lajnux Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Får folk ingen support med pengar av sina föräldrar längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 PC, även då jag har Xbox 360 så blir det PC. PC äger ALLA konsoller, och man kan koppla in den till TV med en Gamepad och det blir UNDERBART!! PS3 är bara överdrivet.. Finne ingen gräns.. BTW: VAför fanns det ingen PC altenativ i voten? eller Nintendo 64? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 PC, även då jag har Xbox 360 så blir det PC. PC äger ALLA konsoller, och man kan koppla in den till TV med en Gamepad och det blir UNDERBART!! PS3 är bara överdrivet.. Finne ingen gräns.. BTW: VAför fanns det ingen PC altenativ i voten? eller Nintendo 64? GTA IV kommer inte släppas till PC, inte förrän möjligtvis ett år frammåt. Nintendo 64 är dock bekräftat och jag ställer samma fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 GTA IV kommer inte släppas till PC, inte förrän möjligtvis ett år frammåt. Nintendo 64 är dock bekräftat och jag ställer samma fråga... Jo, det blir väl som vanligt. Fast med Xbox inne i första realsen, Men var det inte nåt snack om att Windows Vista ägare kunde få den lite tidigare? eller var det ett enkelt rykte? Men N64 kommer ju att äga sönder Xbox och PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Ingetdera Jag har fanimej 5 konsoler och det får räcka. Får folk ingen support med pengar av sina föräldrar längre? Inte ifall man är arbetslös, eller tror inte jag får 7 papp till ett GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Får folk ingen support med pengar av sina föräldrar längre? Det handlar förmodligen inte om det man får. Det är en dyr konsoll. Visst, jag kunde ha fått pengar av mina föräldrar, men istället valde jag 6 veckors sommarjobb. Får både mer pengar samt att jag slipper gå på gymmet lika ofta. Orkar inte gå och tigga pengar hela tiden så länge jag inte sitter I rullstol. Redigerad 17 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Får folk ingen support med pengar av sina föräldrar längre? Joo, men mindre.. --- Hoppas verkligen att det inte kommer till PC. Alla skulle bli så Pwned alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Joo, men mindre.. --- Hoppas verkligen att det inte kommer till PC. Alla skulle bli så Pwned alltså Precis, inget GTA på PC. Då får man allt köpa sig en konsoll om man inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Well,det blir PC för mig. Om det kommer så att säga,haha Jag har spelat san andreas på playstation2,och det är en grym jävla äääg känsla över pc men jag kommer ändå fortsätta spela på PC,som den geek jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Nintendo Wii Varför? För att det finns en liten chans att det släpps till Wii nästa år, eftersom R* verkligen börjat supporta Wii med Manhunt 2, Bully och Table Tennis (vilken använder samma grafikmotor som i GTA IV = RAGE) Kan bara hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Kicken & Cyprez: Och vad är det som ni kännar så jävla mkt på om det inte skulle komma till PC? Egoistiska arslen, tänk lite... -- Blir väl att köpa till PS3 och PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Kicken & Cyprez: Och vad är det som ni kännar så jävla mkt på om det inte skulle komma till PC? Egoistiska arslen, tänk lite... -- Blir väl att köpa till PS3 och PC Sanningen är att vi tjänar ingenting. Lol, är inte egoist btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Just nu lutar det åt Xbox 360. Men jag vet inte riktigt. Jag väntar på att de ska berätta mer om vad för unikt nedladdningsbart som ska släppas till PS3. Just nu vet jag bara att det kommer släppas 2 extra kapitel med ca 30 timmars spelande till XBox 360 och att något liknande ska komma till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 http://www.gamereactor.se/nyheter/11145/Grand+Theft+Auto+IV Är ju ganska givet att det blir till Xbox 360 för min del nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Och vad är det som ni kännar så jävla mkt på om det inte skulle komma till PC? Nästa spel i serien kommer ut fortare om de inte behöver tänka på en portning... Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 http://www.gamereactor.se/nyheter/11145/Grand+Theft+Auto+IV Är ju ganska givet att det blir till Xbox 360 för min del nu Spelar ingen roll för mig om det blir den riktiga, kompletta GTA-känslan bara till fläskboxen. Det blir PS3 för min del, det får vara vad f-n det vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Som jag alltid säger, Det MÅSTE komma till PC, annars kommer jag inte att köpa spelet. hade velat rösta på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 gå och kör GTAII på Xbox ni, have fun. Ni kommre dock ångra er. Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Hoppas verkligen att det inte kommer till PC. Alla skulle bli så Pwned alltså Don't you have some offs to fuck? Precis, inget GTA på PC. Då får man allt köpa sig en konsoll om man inte har. Inte alls. Man kan också ge fan i hela skiten - vilket jag kommer att göra om det inte kommer till pc, jag menar det är ju knappast fråga om liv och död... Men ärligt talat så är jag rätt säker på att det kommer till pc , ja jag skulle vara beredd att satsa en icke obetydlig summa pengar på det t.o.m., särskilt med tanke på Vista och hela "games for windows" - konceptet osv. Redigerad 28 juli, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 360 fo shooore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts