Jacker Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Jag har köpt ett PS3. Men inte för GTA IVs skull, utan för MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag är kluven. Visst hör GTA hemma på Playstation enligt mig. Och visst tycker jag bättre om Playstation än Xbox egentligen. MEN. Det verkar som att GTA IV kommer vara samma på dom båda konsollerna. Ni får inte glömma att Rockstar är helt fristående nu (åtminstone vad jag vet). Varför skulle dom då göra spelet bättre till den ena konsollen? Playstation3 är på pappret kraftigare och en mer potent maskin än Xbox360. Glöm bara inte att det tar ett tag för spelutvecklare att utnyttja hela potensen hos en maskin. Jag tror fortfarande att Playstation3 är overkill. Givetvis kommer den krossa Xbox360 om ett tag. Men det lär nog dröja något år till.. Min röst faller därför på Xboxversionen av spelet. Att min bror har en 360 och jag inte har någon konsoll alls just nu gör inte valet svårare. Det blir billigare så helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag kommer vänta på en PC version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag kommer inte att skaffa spelet om det inte kommer till PC. Jag orkar inte lägga massa pengar på en konsol just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag fick lite förpanik för GTA IV nu, då mitt xbox ibland inte vill spela vissa nyare spel, dom bara hänger sig hela tiden. Hoppas att det går, annars så har jag förberett mig genom att låna en kompis xbox i samma svep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag kommer vänta på en PC version. Vänta kostar ingenting. Blir extra billigt för dig eftersom GTA IV INTE kommer komma på pc. Du får leva ditt GTA genom detta forum och gameplay på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) PlayStation 3 och IV köper jag i samma paket från EBgames, tror det går på runt 4700~ men det är smällar man får ta. Sen att en polare tycker det är HELT wasted att köpa Playstation 3 är helt sjuk, för att han precis köpte en laptop för 14000(kr) när han redan har två datorer i sitt rum. - Jag har köpt ett PS3. Men inte för GTA IVs skull, utan för MGS4. Nästan så för mig med, men då IV är så nära kan jag inte säga så : p Redigerad 19 april, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Vänta kostar ingenting. Blir extra billigt för dig eftersom GTA IV INTE kommer komma på pc. Du får leva ditt GTA genom detta forum och gameplay på youtube. Det kommer till PC, just you wait. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Det kommer till PC, just you wait. I heard that. I'LL SECOND IT ASWELL! Redigerad 19 april, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Kommer köpa PS3 så jag röstade på det. Edit:Hadde redan röstat på 360 varför ska jag ändra mig hela tiden... Redigerad 19 april, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag köpte ett PS3 i somras, mest för GTA IV ska väl erkännas, så vart det uppskjutet tills nu, ångrar ju inte köpet av ett PS3 med tanke på alla andra bra spel jag köpt under tiden jag väntat på GTA. Nåja, ontopic, ska köpa spelet till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1-Procent Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag kommer att inhandla ett PS3 pga GTA IV - så mitt svar blir således PS3. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Nu är det då klart. PS3-versionen är snäppet finare (enligt IGN). Fast jag ska nog köpa på XBOX. Har inte råd med PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Nu är det då klart. PS3-versionen är snäppet finare (enligt IGN). Fast jag ska nog köpa på XBOX. Har inte råd med PS3 Jag ska köpa mitt på 360. Funderar dock på att skaffa en PS3, men eftersom det inet har "slagit igenom" lika mycket som 360 än så väntar jag med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Ska såklart köpa till PS3. Gates kan ta sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Köpte mitt ps3 i sommras ja. Jag har alltid varit en ps man och det kommer jag nog förbli. Och jag längtar som en tok nu på att få spela Gta Iv! GAAAAAAHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Xbox360 GTA IV bundle bokat! Gimme gimme gimme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Till 360 blir det men kanske köper en PS3 senare och då blir det väl ett GTA IV även till det. Ingen av maskinerna verkar ha någon större fördel gentemot den andre http://kotaku.com/384422/which-version-of-...nd-360-versions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts