Davva Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Du kritiserade xbox, jag kritiserade dig, så på ett sätt är vi båda "kritiserare". För att hålla det on-topic... GTAIV är coolt Whatever you want emo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Whatever you want emo! Damn stright! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 det är typ gjort för xbox360, för annars skulle dom inte ha kommit längst i utvecklingen med xbox360 versionen. ... Rockstar har ju problem med GTA IV till Xbox 360 för att "hela" spelet inte får plats på en sketen DVDskiva. Låter nästan mer som att det är "menat" till en PS3 i mina öron, då allt får plats menar jag. Jajajaja, whatever. Som sagt, spelet är detsamma, vare sig det är på PC, 360 eller PS3. Vilken konsol det skall spelas på är ju en smaksak. Min vote står fast; Playstation 3. Är det så att episoderna blir lockande, så blir det ett köp till 360 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nilsson Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 ps3 eftersom ja köpte 60 giggarn igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 PC FTW ¨ Varför? Snyggast, mer lätthanterlig när det gäller kontroller (Att kunna byta) och så klart FÖR ATT GTA KOM FÖRST UT TILL PC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) PC FTW ¨ Varför? Snyggast Hur kan ni veta att GTA IV kommer att vara "snyggast" på PC? Har svårt att tro det, med tanke på att dem lär ju maxa allt på dessa konsoler. Sedan konverterar dem till PC, skulle nog inte finnas mycket att "snygga till" då. Redigerad 15 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Äre bara jag som aldrig hört något snack om att det ens ska komma till PC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Äre bara jag som aldrig hört något snack om att det ens ska komma till PC?? Det bästa svaret på "Kommer GTA IV till PC?" är; Man får vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Äre bara jag som aldrig hört något snack om att det ens ska komma till PC?? Nä, jag har inte heller hört nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Kommer köpa det till PS3, just för att jag ska beställa ett PS3 nu i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Kommer spela GTA IV med XBOX 360 för det är bättre och skönare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 ... Rockstar har ju problem med GTA IV till Xbox 360 för att "hela" spelet inte får plats på en sketen DVDskiva. Låter nästan mer som att det är "menat" till en PS3 i mina öron, då allt får plats menar jag. Jajajaja, whatever. Som sagt, spelet är detsamma, vare sig det är på PC, 360 eller PS3. Vilken konsol det skall spelas på är ju en smaksak. Min vote står fast; Playstation 3. Är det så att episoderna blir lockande, så blir det ett köp till 360 också. *suck* Får man fråga hur fan du kan veta det? Jobbar du på Rockstar Games eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 *suck* Får man fråga hur fan du kan veta det? Jobbar du på Rockstar Games eller? Dan Houser har gått ut med det vill jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag bumpar den här med intresse för fler röster PS3 leder med 67-60, det trodde jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag "null-votar" och hoppas på pc. Släpper dom inte på pc kan dom ju gå och köra upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag röstade på 360, men jag kanske redan har skrivit det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 PS3 kommer jag och köpa det till och Xbox 360 versionen får jag av en kompis som är skyldig mig en julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Suck, lacking coinage här hemma i min ensamhet. Vill ha PS3, vill ha IV, GAME vill ha pengar, pengar jag inte har. *Snyft* Nu förstår jag varför folk rånar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Null vote, hoppas att det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Vote: Ps3, har haft det sedan april 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts