Xersize Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Vill ha det till PC, helst. Men ska snart köpa X Box 360 (som jag faktiskt hatar) enbart för SmackDown! vs. Raw 2008, så släpps inte GTA IV till PC så får det bli X Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Vill ha det till PC, helst. Men ska snart köpa X Box 360 (som jag faktiskt hatar) enbart för SmackDown! vs. Raw 2008, så släpps inte GTA IV till PC så får det bli X Box Varför hata den? Det kan ju knappast ha mobbat dig i skolan. Dessutom så heter det Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Hatar den av x antal anledningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag har kommit fram till att köp av PS3 är det mest vettiga valet för mig pga. diverse anledningar. Så om jag ska ha GTA:IV, blir det till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Blir nog Xbox, fast jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Vote: PS3 Btw så är det messed up men detta "konsoll-krig" mellan ps3 o xbox365.. ägde aldrig den orginella xbox'en så jag håller mig till playstation tills vidare.. därmot så kommer jag skaffa mig en xbox360 också. tycker alla bara ska inse att next gen är grymt oavsett ps3 eller xbox360.. + Wii är den konsollen som borde sopas under mattan, har spelat skiten och seriöst efter en hård dag efter jobbet/skola så vill jag inte sätta mig i soffan för att börja svänga med armarna som en idiot.. fasst om ni gillar Wii, more power to you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davva Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 En gång PS, alltid PS. Gta är menat att spelas på skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Vote: Xbox 360 Har dock inget, men ska önska mig ett i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 PS3. Har lirat resten av spelen till PS2, så det är rätt självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 PS3. Har lirat resten av spelen till PS2, så det är rätt självklart. Man måste ju inte spela på PS3 bara för att man spelat de andra på PS2. Jag har spelat allt på PS2 men jag kommer nog ändå att köpa Xbox360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Vote: PS3 Btw så är det messed up men detta "konsoll-krig" mellan ps3 o xbox365.. ägde aldrig den orginella xbox'en så jag håller mig till playstation tills vidare.. därmot så kommer jag skaffa mig en xbox360 också. tycker alla bara ska inse att next gen är grymt oavsett ps3 eller xbox360.. + Wii är den konsollen som borde sopas under mattan, har spelat skiten och seriöst efter en hård dag efter jobbet/skola så vill jag inte sätta mig i soffan för att börja svänga med armarna som en idiot.. fasst om ni gillar Wii, more power to you. fast du får hålla med om att Mario Party förgyller en kväll med polarna... Hahah, skrattar bara jag tänker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 PS3.. helt klart.. kommer visserligen inneha ett Xbox 360 också för att kunna spela Halo 3.. Men för att vara cool och annorlunda tänker jag köpa mig ett PS3 i vår och införskaffa IV till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) fast du får hålla med om att Mario Party förgyller en kväll med polarna... Hahah, skrattar bara jag tänker på det Nej jag tänker inte hålla med omdet, tyvärr! Kul att du tycker det är kul. jag tycker det är gay edit: up the ass kind of gay Redigerad 8 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davva Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Xbox 360 for the weak! Varför köpa Xbox? Då kan ni väll köpa en dator lika bra...same shit, Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Xbox 360 for the weak! Varför köpa Xbox? Då kan ni väll köpa en dator lika bra...same shit, Microsoft. Kanske folk gillar att spela på konsoll, kanske folks datorer inte klarar av next-gen spel. kanske folk inte vill spendera massa pengar på en ny dator som sen måste köpas nya grafikkort osv när man slitit ut det gammla. kanske du borde tagit upp det i xbox tråden i splforumet. elr kanske för dem vill ah GTAIV eftersom det inte kommer ut på en dator oavsett om det är fucking microsoft! peace love men ingen understanding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paralyser Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vote: PS3 Varför? : Jag äger redan en PS3 och sålde min 360 pga allt för många stunder med lödning, skruvande och annat i den lilla vita lådan. Om jag nu inte redan ägt en hade jag ändå valt PS3, flickvännen (GTAfreak no1) har inte kunnat göra drivebys i nåt av spelen till XBox pga handkontrollerna medans PS2 kontrollerna fungerade finfint (mycket bra anledning) . Nu är det dags att sova, Skate kommer på posten i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Nej jag tänker inte hålla med omdet, tyvärr! Kul att du tycker det är kul. jag tycker det är gay edit: up the ass kind of gay Nån gick visst upp på fel sida av vaggan igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davva Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Haha, fan va alla börjar grina i det här forumet..man får fan inte kritisera ett dugg utan att nån flippar ur:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Haha, fan va alla börjar grina i det här forumet..man får fan inte kritisera ett dugg utan att nån flippar ur:D Du kritiserade xbox, jag kritiserade dig, så på ett sätt är vi båda "kritiserare". För att hålla det on-topic... GTAIV är coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Worfox Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 VOTE: Xbox360 Okej.. Om vi säger så här: Jag köper xbox360 enbart för GTA 4, för om man skulle köpa PS3 enbart för GTA 4 så skulle man vara ganska dum, det är dyrt, båda exklusiva episoderna kommer vara för enbart xbox360 och ingen för PS3 för microsoft köpte, så varför säger några att GTA är gjort för PS3, det är typ gjort för xbox360, för annars skulle dom inte ha kommit längst i utvecklingen med xbox360 versionen, men jag vet att det är gjort för båda, ta mig inte som en xbox fanboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts