xenon Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Som trådens titel lyder... Själv vet jag inte riktigt ännu, börjar luta mer åt PS3 Redigerad 10 juli, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Xbox 360! Varför? Billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Självklart ska jag köpa spelet till PS 3 då det är konsollen jag har tänkt införskaffa av de två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Spelstation tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Xbox 360! Varför? Billigt. Jo det är ju de och de två nedladdningsbara episoderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Playstation 3. Varför? Men det är GTA för fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Playstation 3. Varför? Men det är GTA för fan... Håller med, har kört nästan alla gta spel på ps och kommer fortsätta med det. Redigerad 29 juni, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 det ligger lika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Playstation 3. Varför? Men det är GTA för fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 XBox360. För övrigt kommer det inte finans några som helst fördelar med PS3 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Playstaion 3! Dock väntar jag med att köpa båda till dagarna efter jul! Då sjunker priset kraftigt, och de få veckorna kan jag vänta. Vad slår det på, 2,3, max 4 veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Playstation 3! Varför? Som pimpfoolife och VaXXor skrev; det är ju faktiskt GTA, och jag har lirat alla GTA-spel på Playstation och tänker fortsätta med det! GTA ska spelas på Playstation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Den största anledningen till att jag nyligen köpte en konsol var för GTA4, därför det hade det varit fruktansvärt ovärt att köpa en PS3. Vote: Xbox 360 Helst skulle jag vilja lira på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 [En gång PS - alltid PS] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 "En gång PlayStation, alltid PlayStation?" Ganska töntig inställning IMO. Är det inte spelet som är det viktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 PS3 (om jag har råd). För x-box suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 "En gång PlayStation, alltid PlayStation?" Ganska töntig inställning IMO. Är det inte spelet som är det viktiga? Jo precis, det var därför man till exempel valde att spela GTA II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Playstation... För att de andra spelen jag vill ha kommer till ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Fan vad surt att man måste lira ett sämre GTAIV, bara för att man har ägt ett PlayStation tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts