Cortez Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Och ni kan ju verkligen se hur förbannad Niko blir av detta... Så åk inte till Japan och ät hundar... Mmmm... Flummigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hans ansikte och hans händer har ju olika färger för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hans ansikte och hans händer har ju olika färger för fan. Kan ju inte vara för att han precis har skjutit med pistolen..? Brukar ju bli nån flamma då och den lyser väl upp. Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det ser ut som om solen lyser på hans händer. Kanske därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Uhm... ? Nytt screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Förstår inte riktigt vad bilden har med titeln på tråden att göra men men... Jag har alltid tyckt att händerna i GTA spelen är otroligt fula. Bara två klumpar. Äntligen har de lagt ner tid på den punkten. Btw: Pistolen på bilden är väl en Glock 17? Redigerad 29 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Förstår inte riktigt vad bilden har med titeln på tråden att göra men men... Jag har alltid tyckt att händerna i GTA spelen är otroligt fula. Bara två klumpar. Äntligen har de lagt ner tid på den punkten. Btw: Pistolen på bilden är väl en Glock 17? Han menar nog skylten i bakgrunden. Anyway, vad får dig att tro att man kan äta de? Det är förmodligen en djuraffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Jag ser bara skyltarna: JR,Rays, M Sneakers och nån Sale skylt. EDIT som fan: Det är ju för jävligt! Så fort jag postat inlägget så faller ögonen på skylten han menade!!!!!!!!! Redigerad 29 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Han menar nog skylten i bakgrunden. Anyway, vad får dig att tro att man kan äta de? Det är förmodligen en djuraffär. Mjo, det är nog en djuraffär... men logiken fungerar inte så bra ibland. ^^ Jag såg bara "fisk..." hmm... maaaat... vad mer har dom då...? Hmm.... så går det när man är trött. Skulle vara ganska ballt om man faktiskt kunde köpa sig en hund. Men det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag vet inte om Niko verkar vara den ultimata hundägaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag vet inte om Niko verkar vara den ultimata hundägaren. Jag vet inte det. Jag kan lätt se honom äga en pitbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det kanske är en hund han slår i trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts