Desmar Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Åh, Orkar knappt vänta tills det kommer Verkar vara helt sjukt välgjort, R* har tänkt på mer detaljer i rörelserna och mycket mer.. Men tyvärr, Som alla andra GTA spel, Så blir man nog lite besviken antingen på Kamera vinkeln eller kontrollerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Kanske för att Sopranos utspelar sig i New Jersey? För övrigt är trailern inte ett dugg lik Sopranos introt, förutom att Niko kör bil i en del av scenerna. http://www.youtube.com/watch?v=NUT07eZoXPw Men kära jävla... Read my letters: "NÄR HAN KÖR MED BILEN". Vidare är det visst likt Sopranosintrot och det är min fullständigt subjektiva åsikt och det kan du sen tycka vad du vill om. Geez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 GTA IV TRAILER I & II Director's Cut! Har hittat en director's cut version som blandar trailer 1 och 2! Definitivt värt att kolla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 GTA IV TRAILER I & II Director's Cut! Har hittat en director's cut version som blandar trailer 1 och 2! Definitivt värt att kolla på! Kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Kul... Är lite trött och när jag letade GTA IV trailer analyser och fann denna film dog jag av skratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Då vill jag veta hur i heldans namn han är fjantig? Hm, jag får ett... oseriöst intryck. Känns som om Niko kommer bli en överstereotypisk ryss, vilket blev tröttsamt efter Rocky IV. Onda aningar bara. Men hey, en trailer kvar - vad kan gå fel? Edit: Tack för Boggs-låten också! Redigerad 30 juni, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Samma här! Här är mina teorier om saken: 1) I Ryssland så var Nico med i något sorts kriminellt syndikat eller liknande. Han var med när de raidade nån annan kriminell organisation, men någon ur den organisationen lyckades fly. Och nu måste Nico av någon anledning hitta den här personen och döda honom/henne. 2) Nicos organisation blev attackerat av någon annan organisation men Nicos mannar försvarade sig. Någon av attackerarna flydde och nu måste Nico hitta honom/henne och ta reda på vem som skickade en mordpatrull för att döda de i hans organisation. Min grammatik är inte på topp idag men jag hoppas att ni förstår. Btw: Kicken är filmen uppe än? Den är uppe på YT nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Tänk om ni får döda Claude Värkar som att personer kan bli misshandlade. Såg det i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Den är uppe på YT nu Tackar så mycket din EMO.. din EMO eh.... EMO tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Men kära jävla... Read my letters: "NÄR HAN KÖR MED BILEN". Vidare är det visst likt Sopranosintrot och det är min fullständigt subjektiva åsikt och det kan du sen tycka vad du vill om. Geez. Helt annorlunda kameravinklar, klippning, musik, Niko är inte det minsta lik Tony Soprano. De är ungefär lika lika som en elefant är likt ett kylskåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) En till analys om denna inte redan postats. http://youtube.com/watch?v=d7d4mW8wsPk El Burro från GTA3 och GTA finns även klottrad på en vägg. EDIT: Scenen där någon blir misshandlad är ganska rå. Personen som står och sparkar påminner om Claude Speed i utstyrseln. Redigerad 30 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 En till analys om denna inte redan postats. http://youtube.com/watch?v=d7d4mW8wsPk El Burro från GTA3 och GTA finns även klottrad på en vägg. EDIT: Scenen där någon blir misshandlad är ganska rå. Personen som står och sparkar påminner om Claude Speed i utstyrseln. Du har aldrig försökt bläddra tillbaka några sidor om du missat att läsa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Helt annorlunda kameravinklar, klippning, musik, Niko är inte det minsta lik Tony Soprano. De är ungefär lika lika som en elefant är likt ett kylskåp. Det är för helvete inte en fråga om kameravinklar och klipp, det är en fråga om känsla! KÄNSLA! Ah, om du var begåvad med ens ett uns kreativitet och fantasi... Btw. Ett bord: Redigerad 30 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Det är för helvete inte en fråga om kameravinklar och klipp, det är en fråga om känsla! KÄNSLA! Ah, om du var begåvad med ens ett uns kreativitet och fantasi... Btw. Ett bord: Eh, jo, kameravinklar, klipp, musik, stil... Ingenting är likt. Hur fan kan då "känslan" vara någonting i närheten av det? Om någon här är dum så är det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Eh, jo, kameravinklar, klipp, musik, stil... Ingenting är likt. Hur fan kan då "känslan" vara någonting i närheten av det? Om någon här är dum så är det du. Hur kunde Vice City ha Miami Vice-känsla när inte kameravinklarna var samma? OMGWTFBBQ!? Känslan ligger inte bara i kameravinklarna, lilla du. Och musiken har han redan berättat om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hur kunde Vice City ha Miami Vice-känsla när inte kameravinklarna var samma? OMGWTFBBQ!? Känslan ligger inte bara i kameravinklarna, lilla du. Och musiken har han redan berättat om. Dåligt exempel. Musik, stil, Miami 80-tal. Jävligt stor skillnad, eftersom Sopranos introt och IV trailern inte har såna saker gemensamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Dåligt exempel. Musik, stil, Miami 80-tal. Jävligt stor skillnad, eftersom Sopranos introt och IV trailern inte har såna saker gemensamt. Storstad - storstad. Vägtull - vägtull. Små likheter som tillsammans med musiken gör att man känner igen sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Storstad - storstad. Vägtull - vägtull. Små likheter som tillsammans med musiken gör att man känner igen sig. New Jersey - New York. De är inte speciellt lika varandra. Och att det är en vägtull i tre sekunder gör ju verkligen likheten stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 New Jersey - New York. De är inte speciellt lika varandra. Och att det är en vägtull i tre sekunder gör ju verkligen likheten stor. Du är en förålåtad idiot. Du förlorar fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Du är en förålåtad idiot. Du förlorar fett. Jag är en "Förålåtad idiot"? 1. Du var inte med i diskutionen.' 2. Förålåtad, WTF? 3. Jag "Förlorar" inte, för jag har inte fel. Det finns inga likheter utom ytterst små detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts