Merkky Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jävlar, nu när lugnet har lagt sig och sett alla analyser och detaljer blir man....kär? Jag håller med VaxXor, känslan att spela detta första gången kommer likna känslan när man fick spela GTA 3 första gången. Grafiken är bra, detaljerna är bra och Niko är underbar. Som några andra tvekade jag på första trailern om han kunde bli lika älskvärd som Tommy Vercetti med flera. Nu tvekar jag inte längre. Hans röst är underbar. Speciellt när han säger "You got my word, you got my word" Detta spelet måste jag bara köpa, det är fan ett brott att inte köpa detta. Håller med! Jag älskar hans stil som man har sett den hittills! Och hans röst, helt underbar! <3 När han säger "Find the one who survived" blev jag kär. Det kommer att bli bra mkt djupare handling i det hära spelet än i tidigare tror jag också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Håller med! Jag älskar hans stil som man har sett den hittills! Och hans röst, helt underbar! <3 När han säger "Find the one who survived" blev jag kär. Det kommer att bli bra mkt djupare handling i det hära spelet än i tidigare tror jag också!! Utan tvekan. Niko har uppenbarligen en mycket mer intressant bakgrundshistoria än de tidigare GTA huvudpersonerna. Jag ser fram emot att spela det och ta reda på mer om hans förflutna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Om jag ska vara ärlig så glömmde jag bort att trailerna kom ut igår men jag så precis på den nu.. Helt underbart! tror jag har fått den längtan som jag hade för vice city, måste absolut köpa spelet Jag glömde också bort det. Kollade på den nu, fy fan va bra den va. Längtar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Whaat ?!? http://www.apetv.eu/index.php?store=cdon&a...&country=se lite mer innehåll ? Man får se när han skjuter med vapen och grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Bah, glömde också bort trailern igår, såg den några timmar senare. Gillade sättet han gick på - gungande med kroppen och tittande åt olika håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Whaat ?!? http://www.apetv.eu/index.php?store=cdon&a...&country=se lite mer innehåll ? Man får se när han skjuter med vapen och grejer Vadå mer innehåll? Det är exakt samma trailer som på Rockstars hemsida och Yahoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Whaat ?!? http://www.apetv.eu/index.php?store=cdon&a...&country=se lite mer innehåll ? Man får se när han skjuter med vapen och grejer Eh, nej, den är precis likadan som alla andra versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Håller med! Jag älskar hans stil som man har sett den hittills! Och hans röst, helt underbar! <3 När han säger "Find the one who survived" blev jag kär. Det kommer att bli bra mkt djupare handling i det hära spelet än i tidigare tror jag också!! Hehehe... jag trodde han sa "I'm the one who survived". Men när jag lyssnar mer noggrant så säger han faktiskt "Find the one who survived". Jag måste säga att jag älskar killens röst. Vem är det som gör Niko Bellics röst btw? Vad heter han på riktigt? Och låten... den är så jävla grym... passar helt perfekt in i trailern med händelserna. De kunde inte valt en bättre låt. Redigerad 29 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Någon som vet vart man kan få tag i låten som spelas under trailern? Har försökt med både Limewire och Piratebay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Alla som vill ladda ner låten som spelades under trailern lagligt klickar PÅ MIG Vill ännu en gång tacka kallaN på GTAnytt då det var han som hittade låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Alla som vill ladda ner låten som spelades under trailern lagligt klickar PÅ MIG Vill ännu en gång tacka kallaN på GTAnytt då det var han som hittade låten. Länken funkar inte längre.. Skicka på msn är du söt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Länken funkar inte längre.. Skicka på msn är du söt?? Funkar för mig :S, men visst, skickar över msn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hehehe... jag trodde han sa "I'm the one who survived". Men när jag lyssnar mer noggrant så säger han faktiskt "Find the one who survived". Samma här! Här är mina teorier om saken: 1) I Ryssland så var Nico med i något sorts kriminellt syndikat eller liknande. Han var med när de raidade nån annan kriminell organisation, men någon ur den organisationen lyckades fly. Och nu måste Nico av någon anledning hitta den här personen och döda honom/henne. 2) Nicos organisation blev attackerat av någon annan organisation men Nicos mannar försvarade sig. Någon av attackerarna flydde och nu måste Nico hitta honom/henne och ta reda på vem som skickade en mordpatrull för att döda de i hans organisation. Min grammatik är inte på topp idag men jag hoppas att ni förstår. Btw: Kicken är filmen uppe än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Btw: Kicken är filmen uppe än? Nope, YT låter mig inte ladda upp den. Den laddar inte klart, men ska nog ta det i dator-delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Hmm... Jag vet inte. Ärligt talat så tycker pessimisten i mig att det inte ser så speciellt ut - känns mest som mer av samma vara med tekniska finesser anno 2007. Det är naturligtvis inte något negativt men någon "wow!-känsla" fick jag inte av den här trailern. Vidare fick jag Sopranos-vibbar av miljöerna, bara att byta ut låten mot Woke up this morning när han kör med bilen så har man Sopranosintrot i ett nötskal. Killen på slutet låter som han i Far Cry... Uuuh.. Doyle! (Tack wikipedia) edit:skrivfel edit2: fel år Redigerad 29 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Vidare fick jag Sopranos-vibbar av miljöerna, bara att byta ut låten mot Woke up this morning när han kör med bilen så har man Sopranosintrot i ett nötskal. Kanske för att Sopranos utspelar sig i New Jersey? För övrigt är trailern inte ett dugg lik Sopranos introt, förutom att Niko kör bil i en del av scenerna. http://www.youtube.com/watch?v=NUT07eZoXPw Redigerad 29 juni, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Bra klippt, bra låt, bra scener - kändes som om tittade på en filmtrailer nästan. Niko känns dock fortfarande ointressant och fjantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Tycke tvärtemot ovanstående att Nicos karaktär döljer något intressant, verkar vara en mycket trevlig historia. Precis som Cortez sa är skådespelaren verkligen utskuren för Nico. "We're all looking for that special someone" var ju riktigt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Bra klippt, bra låt, bra scener - kändes som om tittade på en filmtrailer nästan. Niko känns dock fortfarande ointressant och fjantig. Då vill jag veta hur i heldans namn han är fjantig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Vissa hade problem med speedyshare. http://www.gtanytt.se/The_Boggs_-_Arm_In_A..._Child_Mix).mp3 Tankar för många går det garanterat segt. Länken ligger även ute i senaste nyheten på GTAnytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts