Maxz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Fan vad mycket snyggare den var i HD format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Fin trailer! Gillar att det blir skott hål på bilderna. Mcn och helikoptrarna ser fina ut Gillade också klottret på väggarna, gubben känner nog många igen LÄNGTER SOM FAN!! Man ser även mer kända GTAIII "karaktärer" på den bilden. mystic eller vem det nu var: Man ser både en Sabre och en Stallion. Redigerad 28 juni, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag diggar Nicos kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Skön låt, var det Audio Bullys måntro? Arm In Arm (Shy Child Remix)" by New York City-based band The Boggs [ källa ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Stod en tjockis vid en korvgubbe också, han pekade på vad han ville ha, vilket visar tydligare hur grymt mycket bakgrunds saker det kommer finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Fan vad mycket snyggare den var i HD format Var hittar du den i HD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Äntligen står det faktiskt "Grand Theft Auto IV" Redigerad 28 juni, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Gillade också klottret på väggarna, gubben känner nog många igen LÄNGTER SOM FAN!! Motorcykeln längst till vänster var med på fodralet till Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Stod en tjockis vid en korvgubbe också, han pekade på vad han ville ha, vilket visar tydligare hur grymt mycket bakgrunds saker det kommer finnas. Såg ni han som gick och rökte i bakgrunden när Niko åker förbi med bilden. Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 såg ni killen i slutet som va lutad mot ankaret?? haha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Såg inte trailern förrän nu, måste säga att den var riktigt jävla bra. Gillar hans brytning. Äntligen action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 "69th Street Diner", det såg ni väl? Man verkar alltså inte ha tröttnat på det dära 69 ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag tyckte det var bra röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 "69th Street Diner", det såg ni väl? Man verkar alltså inte ha tröttnat på det dära 69 ännu... Man tröttnar inte på 69 så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Man tröttnar inte på 69 så snabbt. men varför 69? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Kan bara instämma i alla komentarer. Vilken otrolig trailer. Jag tror att allt som jag förväntade mig fanns med, och vilken lättnad man kände när man fick se mcn. Jag gillar speciellt scenen när poliserna förbereder en stormning (liknande) och Nico skriker "Don't do anything stupid, cousin". Fan måste helt klart skaffa en PS3 innan spelet släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag tror att allt som jag förväntade mig fanns med. Jag gillar speciellt scenen när poliserna förbereder en stormning (liknande) och Nico skriker "Don't do anything stupid, cousin". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 men varför 69? Wikipedia har svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Denna trailer var verkligen bättre än den förra, fick se mycket mer av Nikos beetende, man kan hänga sig på en last bil, ha hjälm då man kör motorcykel etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 "No 360"? http://img521.imageshack.us/img521/4009/snapshot20070628191458ot1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts