Sindacco Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag måste köpa ett PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Grym trailer Nu vill man ju ha spelet snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Innebär det att man inte har hjälm om man sparkar av ngn från motorcykeln? _____________________________________________________________________ Såg man inte en baklucka som stod öppen i AK klipppet? Most likely, det skulle se lite sjukt ut om han drog av föraren från MC'n, för att sedan ta av hjälmen från hans huvud och sätta den på sitt egna huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Asbra trailer! Ska se den några gånger till. Gillar huvudkaraktären.. I am the one that survived ^^ Hans accent är skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Såg man inte en baklucka som stod öppen i AK klipppet? Got that right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Underskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Det var väll en sabre? Vilket som, jag är förvånad, gott om gameplay fick man se!! Bra trailer. Kolla bak på bilen så står det Stallion. Nån som la märket till Diablos snubben(Från GTA3) som var sprayad på väggen som han smyger runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Så jävligt nice trailer Ville se det jag ville se också Väntar nu bara på att jag kan se den på Rockstars hemsida också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Sett trailern 5 gånger nu eller så... musiken är skön, killens accent är skön, kombinationen av allt som händer i trailern är skönt... Redigerad 28 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Fin trailer! Gillar att det blir skott hål på bilderna. Mcn och helikoptrarna ser fina ut Gillade också klottret på väggarna, gubben känner nog många igen LÄNGTER SOM FAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ser ut som skadorna på bilarna är lite mer realistiska, t.ex där man skjuter blir det skotthål osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Så jävligt nice trailer Ville se det jag ville se också Väntar nu bara på att jag kan se den på Rockstars hemsida också. jag ska nog inte säga hur många gånger jag har sätt den , började 18:00 och kollat fram tills nu. Måste sluta kolla på den nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Wonder Wheel på Coney Island hette "Libery Eye". En parodi på London Eye kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Skön låt, var det Audio Bullys måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jo låten var skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag kanske är lite korkad, men. Trailern hette Looking for someone special. Verkade inte hela trailern handla om ett uppdrag som skulle kunna ha samma namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Motorcykel! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Antar att ni såg killen som blev misshandlad på basketplanen? Låten heter förövrigt "Arm In Arm (Shy Child Remix)" och är gjord utav "The Boggs" Redigerad 28 juni, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Funkar det att ladda ner trailern från Rockstars hemsida för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts