Ice Cube Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Den är redan ute, släpptes några minuter för tidigt Jepp, fyfan nu har jag sett den!!! Shit va coolt! Jag saknar ord. Såg ni helikoptern och mcn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jepp, fyfan nu har jag sett den!!! Shit va coolt! Jag saknar ord. Såg ni helikoptern och mcn! Va? länka till den!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Helt okej trailer, hade inte väntat mig något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 FYFAN VAD BRA TRAILER! FAWK YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Grym trailer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Va? länka till den!!!!! http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html fast den laggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 FAN VA GRYM!! Grafiken är väl lite sämre, men det fixar sig och det är inget att klaga på. Poliserna, Niko, helikoptern Fy fan, detta kommer bli bästa spelet på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ja, action fick vi verkligen se. Jag är mållös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Den var väl ganska bra... länka gärna när ni hittar den i HD-kvalitet. Redigerad 28 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 http://grandtheftauto.yahoo.com/ Slipp lagget på rockstars hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Det kan verkligen inte gå ett enda GTA utan en Stallion. Annars var det en grym trailer, hängendes från en helikopter, det är inte lite ballt. Redigerad 28 juni, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Det kan verkligen inte gå ett enda GTA utan en Stallion. Annars var det en grym trailer, hängendes från en helikopter, det är inte lite ballt. Det var väll en sabre? Vilket som, jag är förvånad, gott om gameplay fick man se!! Bra trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 La ni märke till hjälmen när han körde motorcykel? ' Innebär det att man alltid har hjälm när man kör MC, eller har han köpt den innan, dvs han kutar om kring på stan innan, med hjälmen på huvudet`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Väska för vapen är ju förfan helt självklart nu, scenen med AK:n, sen den där screenshoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) La ni märke till hjälmen när han körde motorcykel? ' Innebär det att man alltid har hjälm när man kör MC, eller har han köpt den innan, dvs han kutar om kring på stan innan, med hjälmen på huvudet`? Vild gissning, men antar att man kan ha på sig den när man tar ut MC'n ut ur garaget. (Tillexempel om den hänger på motorcykeln) Om man nu kan äga hus eller så, men det får vi ju se Redigerad 28 juni, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Okej, såg två gånger till, och den var faktiskt jävligt bra. Fick ju se det jag ville se också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Den ägde så hårt!!!!!!! Gillade helikopter scenen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vild gissning, men antar att man kan ha på sig den när man tar ut MC'n ut ur garaget. (Tillexempel om den hänger på motorcykeln) (Om man nu äger ett hus eller en lägenhet) Innebär det att man inte har hjälm om man sparkar av ngn från motorcykeln? _____________________________________________________________________ Såg man inte en baklucka som stod öppen i AK klipppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts