Rasty Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag skapar en ny tråd där vi diskuterar allt möjligt om Trailer 2. Jag vet att det finns en annan tråd om trailer 2 men detta är en diskussionstråd om den nya trailern. Här kan vi också posta bilder vi tagit från trailern om det är något nytt du upptäckt. Jag gör denna tråd tre timmar innan trailern släpps så vi hinner diskutera lite om vad vi vill se och sådana saker. Håll tråden på en hyffsad nivå, d.v.s. helst inte för grova offtopic post utan bidra till en bättre tråd genom att diskutera och spekulera med alla härliga medlemmar. Och snälla ni, bråka inte alltför mycket genom att det finns en liknande tråd då detta är en diskussionstråd! Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag vill se motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag vill se in-game och polisernas AI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 In game och lanske något stunt. Kanske även en helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vill se ett hopp från Empire State Building med fallskärm eller varför inte med bungylina Sen vill jag se polisslakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Fick mig nyss att tänka på att vi har ju hört att en stor del av spelet kommer utspela sig på hustak så det skulle inte förvåna mig om man får se en liten snutt ifrån ett sådant uppdrag. Kanske får vi också se om man har möjlighet att knuffa ner folk från skyskrapor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lolzor Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 jag vill se han skjuta nån och gå in i nåt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Jag vill se lite av storyn! MSN-träff för GTAsajtarna klockan 17.00! Lägg till thejazz@live.com så blir du inbjuden! Redigerad 12 december, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Jag vill höra en blond gubbe med svart skinnväst som bryter extremt på tyska och säger "I am the special someone". Sen är trailern slut. Redigerad 28 juni, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag vill höra en blond gubbe med svart skinnväst som bryter extremt på tyska och säger "I am the special someone". Sen är trailern slut. --- Skulle gärna vilja se helikoptrar, motorcyklar, lite in game och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vill se: * Motorcyklar (och andra fordon, mer än bil) * Niko sno en bil * Slagsmål eller dyl. (för att se hur de rör sig) * Niko gå in i ett hus (För att se hur det funkar utan laddningstid) Men framför allt lite in-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag vill höra en blond gubbe med svart skinnväst som bryter extremt på tyska och säger "I am the special someone". Sen är trailern slut. Hahaha! Fett sur man skulle bli då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Är väldigt säker på att man får se lite in game. Tror inte Rockstar gör en trailer likt den första, det hade varit ett riktigt snedsteg för dem. Men i alla fall, återstår nu endast 1 timme kvar +/- ett antal minuter till man kan har möjlighet att se trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Bara en timma kvar nu Jag skulle vilja se följande * Någon karaktär som Nico gör uppdrag för * Nico kör bil * Minst ett gäng * Om det går att köra tunnelbanan Även om rysska maffian kommer ha en större roll så vill jag ha minst en italian-american familj. Redigerad 28 juni, 2007 av Sindacco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag vill se action. Helt klart. Jag vill se Nico i någon annan situation än den man får se i trailer nr 1. Jag vill se blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 En biljakt hade varit schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Det är inte sant, snart kommer trailern och nu börjar det åska som fan hära. Måste dra ut sladdarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Längtar tills den nu. Fast hela internet komma lägga av för 30 minuter som förra gången. Först av allt rockstars hemsida sedan börjar det sprida sig till alla gtasidor. Jag vill se action nu! Skiter i ingame, vill ha action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Det är inte sant, snart kommer trailern och nu börjar det åska som fan hära. Måste dra ut sladdarna!! NEJ! Skit i åskan detta är mycket viktigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Den är redan ute, släpptes några minuter för tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts