Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Det är skillnad på nörd och nörd. Ja absolut. En nörd är en nörd och en nörd är en nörd. Sen finns det nördar som försöker se ut som nördar men blir då kallade för nördar av alla nördar. Nördigt värre Redigerad 29 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ja absolut. En nörd är en nörd och en nörd är en nörd. Sen finns det nördar som försöker se ut som nördar men blir då kallade för nördar av alla nördar. Nördigt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Kristna har bra dåliga ideer ibland. Eller ganska ofta.. Detta är en dålig idé. Men jag tror inte att det kommer att gå enda fram. Det förblir nog bara spekuleranden eller ideer eller vad man ska kalla dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Varför är du så stel? Fattade du inte att det var på skoj? Stellan Stellan, tsk tsk tsk Redigerad 29 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Haha bäst! BÄÄÄÄST! skrattade fan.... Topicen är en nitlott, vad dom än gör så kommer jag få mina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 http://www.profilefiend.com/Images/Cat_Graphics/cat/images/lold.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hägglunds ultimatum: Jag avgår Hör inte till tråden så mycket, men Kristdemokraterna i högsta grad. Göran Hägglund ställer ultimatum. Vinner kristdemokraternas abortmotståndare omröstningen på rikstinget i dag avgår han som partiledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Själv tror jag att skoluniforms-delen kan hända, men inte i alla skolor, dock. Möjligtvis i vissa "fina" skolor. Finns redan en del skolor i Sverige som har uniform, vet i alla fall en som ligger i Sigtuna. Jag är, som många andra inte den minsta "arg" på detta lagförslag, utan faktist mer för än emot. Våldsamma spel bör förbjudas för dom yngre barnen. Som Cortez skriver var det väl mera ett allmänt förbud som en kristdemokrat ville ha. Jag tycker som du att mycket våldsamma spel skulle ha hårdare åldergräns, åtminstone tills personer kommer upp i tonåren. Redigerad 29 juni, 2007 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hägglunds ultimatum: Jag avgår Hör inte till tråden så mycket, men Kristdemokraterna i högsta grad. Göran Hägglund ställer ultimatum. Vinner kristdemokraternas abortmotståndare omröstningen på rikstinget i dag avgår han som partiledare. Men herre Gud!!! Världen går ju under om han avgår!!!! Nej nej nej!!!! Nu blir vi ju jätte rädda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts