Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ibland händer det när jag har högtalarna på, att jag hör röster eller musik genom dem, även om jag inte ens har WMP uppe. Vad är det här? Virus? Eller tar datorn in radiosändningar på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Ibland händer det när jag har högtalarna på, att jag hör röster eller musik genom dem, även om jag inte ens har WMP uppe. Vad är det här? Virus? Eller tar datorn in radiosändningar på något vis? Vet inte om det var här eller någon annanstans jag läste det men jag har för mig om att högtalare kan fånga upp radiosignaler och skicka ut. Det var i alla fall svaret i den tråden jag läste om detta problem den gången. http://loading.se/forum.php?thread_id=12268 Några med samma problem. (en bit ner) Redigerad 27 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hoppas att det stämmer. Jag vill inte ha spöken i min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Humm.. exakt samma sak har hänt mig den senaste veckan!.. Mestadels på kvällen/natten.. scary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Humm.. exakt samma sak har hänt mig den senaste veckan!.. Mestadels på kvällen/natten.. scary Samma här! Alltid på kvällen eller natten. En gång så hörde jag en röst som sa: Monday, monday, monday... MONDAY MONDAAY! Fatta att jag hoppade högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Samma här! Alltid på kvällen eller natten. En gång så hörde jag en röst som sa: Monday, monday, monday... MONDAY MONDAAY! Fatta att jag hoppade högt! Monday, monday, monday-grejjen är ju en replik de säger i spelet Trial Bike på Miniclip! http://www.miniclip.com/games/trial-bike/en/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Gjorde en tråd om detta förr. Var också ganska spooked av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Var väl så att om högtalarna stod nära ett element eller något så tog dom upp radiosändningar? Eller? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Samma här! Alltid på kvällen eller natten. En gång så hörde jag en röst som sa: Monday, monday, monday... MONDAY MONDAAY! Fatta att jag hoppade högt! Är rätt säker på att det är radiosändningar som dina högtalare plockat upp - kollat så de inte är nära något antennliknande? Testa köra på headset och se om du hör något då. Redigerad 27 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Monday, monday, monday-grejjen är ju en replik de säger i spelet Trial Bike på Miniclip! http://www.miniclip.com/games/trial-bike/en/ Har aldirg kört spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ibland händer det när jag har högtalarna på, att jag hör röster eller musik genom dem, även om jag inte ens har WMP uppe. Vad är det här? Virus? Eller tar datorn in radiosändningar på något vis? Haha, hände mig typ hela tiden när jag hade vanliga datorhögtalare, satte jag volymen på minsta så hörde man bra xD. Den plockar upp som sagt radiovågor eller något annat konstigt. Jag fick in finska kanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Hade en tråd om detta för nått år sen jag med, nu har jag bra lite svagt på natten ibland. Men för mig är det så att om jag vrider ner volymen på högtalarna så blir ljudet högre men höjer jag på högtalarna försvinner det, sänk på ljudinställningarna i datorn och höj volymen på högtalrna, voila =) Edit: Nu fattar ni nog , blev knepigt Redigerad 28 juni, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Får mig att tänka på när jag hade Walkie-Talkies som liten. Ibland kunde man höra skrikande britter i dem. Jag sprang till mamma och grät Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ibland händer det när jag har högtalarna på, att jag hör röster eller musik genom dem, även om jag inte ens har WMP uppe. Vad är det här? Virus? Eller tar datorn in radiosändningar på något vis? Oroa ej dig. Jag har fåt sånt ochså ibland kan jag höra röster musik från P4 västmaland från sov rumet eftersom pappa brukar lyssna där så hör jag i mina högtalare när radion är på inne i sov rumet. Får mig att tänka på när jag hade Walkie-Talkies som liten. Ibland kunde man höra skrikande britter i dem. Jag sprang till mamma och grät Kom ihåg när jag och min kompis var ute med såna. Vi fick signaler från polisen när de pratade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts