Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 När jag laddat hem "demon" så vill jag seeda den men det går typ bara i 500 b/s (notera inte kb/s) vilket känns lite konstigt med 8mb bredband. Sen står det att jag Firewalled (röd bild) och att min port är stängd. Hur kan jag åtgärda detta? Kan lägga upp bilder sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Han har inte sagt något som bryter mot paragraf 1.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Han har inte sagt något som bryter mot paragraf 1.1. Jodå! Han ber om hjälp för att kunna sprida wares. Alltså: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Ah sorry! Jag fattade inte att det var dina egna demon du seedade! Jag ber om ursäkt! Fick ditt PM nu! Redigerad 27 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Jodå! Han ber om hjälp för att kunna sprida wares. Alltså: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Demo till spel, är det jag förmodar att han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Demo till spel, är det jag förmodar att han menar. Ja det är demo spel som jag menar. Nån som kan hjälpa mig btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ja det är demo spel som jag menar. Nån som kan hjälpa mig btw? Du har igång en brandvägg. Antingen Windows-brandväggen, eller en port i routern. Anslut till routern via typ FireFox eller Internet Explorer. De flesta routrar nås om du skriver in 192.168.0.1 i adressfältet, men det kan variera. Dessutom kan användarnamnet och lösenordet variera, men skriv vad du har för router så hjälper vi dig. Väl i routern borde det finnas någon flik i stil med "firewall" som du skall öppna och lägga till den port som Azureus använder. Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 www.portforward.com, leta upp Azureus och din router så hjälper dom dig att öppna porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts