mr_tobbe Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ge mig era erfarenheter, tips, eller leta upp något lovande åt mig. Bör klara att översätta meningar engelska->italienska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ge mig era erfarenheter, tips, eller leta upp något lovande åt mig. Bör klara att översätta meningar engelska->italienska Har du ens sökt?! GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE Om du söker på Translator Program så får du en skitbra första träff... Här Och vad menar du med "eller leta upp något lovande åt mig." ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Har du ens läst!?!!!+++!!1111 LÄS! LÄS! LÄS! LÄS! LÄS! Och jag är ej nöjd med mina googleresultat, och det är era erfarenheter jag är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Har du ens sökt?! GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE Om du söker på Translator Program så får du en skitbra första träff... Här Och vad menar du med "eller leta upp något lovande åt mig." ? Hahahaha, det där var fan dagens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Har du ens sökt?! GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE Om du söker på Translator Program så får du en skitbra första träff... Här Och vad menar du med "eller leta upp något lovande åt mig." ? "Översättningsprogram till iPaq". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 "Översättningsprogram till iPaq". Det är i webbläsaren... lär nog funkera på iPaq också. Antar att den har en webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det är i webbläsaren... lär nog funkera på iPaq också. Antar att den har en webbläsare. Lär nog fungera ypperligt bra i en avlägsen bergsby mitt i Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Lär nog fungera ypperligt bra i en avlägsen bergsby mitt i Italien. Lär dig italienska din lilla pojkspoling! Redigerad 29 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Lär dig italienska din lilla pojkspoling! Jag kan tillräckligt med Italienska för att göra mig halvt förstådd, men för att impa på de italienska skönheterna behövs det där lilla extra förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Jag kan tillräckligt med Italienska för att göra mig halvt förstådd, men för att impa på de italienska skönheterna behövs det där lilla extra förstår du. Så du ska smyga runt ett hörn ibland och smygrök... smyg-översätta-skumma-engelska-fraser-till-italienska? EDIT: Redigerad 29 juni, 2007 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts