BigBear Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Okej, nu är det såhär att jag drar till Amsterdam den 13:e juli. Hittade en nedräknare på dailiescountdown.se och fixade ihop denna. Nu vill jag ha den som bakgrundsbild på skrivbordet. Detta sätt borde ha fungerat men det krånglar, troligen på grund av flashen. Så min fråga är, hur får jag ett skrivbord med en fungerande webbsida som bakrund? Kanske något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Högerklicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Fliken Skrivbord -> Anpassa Skrivbordet... -> Fliken Webb -> Ny -> Plats: http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey...0213P324G8Q1T1A -> OK -> OK -> Gå till skrivbordet -> Förstora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Tack. Skitbra med snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts