Funnylin Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Det måste väl finnas fler Star Wars fans här mer än jag eller?..Iaf i den här tråden kan du skriva allt möjligt som handlar om Star Wars...ge länktips...disskutera den nya fan film festivalen(2nd Atom Films Star Wars Fan Film Festival)Hemsidan Lite länktips starwarsspoofs.com - Världens bästa spoofs!!! starwars.nu - Bästa svenska sidan!!! starwars.com - Officiella hemsidan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Jag är ett sort Starwars fan.. Alla filmer är bra utom Fantom Majonäsen(Phantom Menece) ingen äkta känsla iden.Och Jar Jar pajar allt ju...skönt att han kommer dö i episod 3....Bästa filmen av starwars trilogin tycker jag är episod II.Men dom gamla är ju mästervärk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Tack för den du!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Tack för den du!!! Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Vad snackar du om? Jag tror att han tror att han är Jar-Jar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 jag är också ett star Wars fans. jag tycker att episod 1 har ingen känsla som Hoggert sa. men annars är ju alla andra filmer gryma... Men det coolaste var ju när yoda slogs mot den där konstiga snubben Dako eller vad han hete he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 tror han hette greve ducko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Count Dooku....den scenen var så jävla bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag tror att han tror att han är Jar-Jar... Ha Ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Count Dooku....den scenen var så jävla bra!! Starwarsspoofs versionen är nästan bättre...Här är den...fighten mellan Yoda och greve Dooku...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Starwarsspoofs versionen är nästan bättre...Här är den...fighten mellan Yoda och greve Dooku...!!! Jag tyckte spoofsgrejen va ganska dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Starwarsspoofs versionen är nästan bättre...Här är den...fighten mellan Yoda och greve Dooku...!!! den var ju nästan bättre he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Starwarsspoofs versionen är nästan bättre...Här är den...fighten mellan Yoda och greve Dooku...!!! vet nån var man kan hitta den där rapp vidion med str wars den går typ: I AM YOUR FATHER I AM YOur FATHER nån som vet var den finns den är i flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 vet nån var man kan hitta den där rapp vidion med str wars den går typ: I AM YOUR FATHER I AM YOur FATHER nån som vet var den finns den är i flash Gangsta rap...den vann väl förra Fan film festivalen?..prova den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 nån som spelat galatic battlegrounds hehe age of empires3 starwars edition kallas det visst undrar varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts