antepanteboy Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) I augusti ska jag börja i 9:an på Själevadskolan i..Själevad Redigerad 3 juli, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Gick ut 9:an på Djurgårdsskolan i Eskilstuna den 12:e, om jag inte minns helt fel. Har sökt in på S:t Eskils gymnasium till säkerhetslinjen (SÄK) och kom in preliminärt (fan vad fina ord de använder inom skolan) men har inte fått slutgilltigt besked ännu. Ser dock rätt ljust ut, men kommer jag inte in där har jag nog annars rätt bra att komma in på mitt andra-hands-val som var bygglinjen. Får hoppas på första, dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Gick ut IV1 i våras och börjar på Samhällsprogrammet till hösten på Kaplanskolan i Skellefteå, Västerbottens Län. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Högskolan i Skövde Spelutveckling, inriktning Design. Ska börja nu i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ska börja på Erik Stagneliusskolan inriktning Samhällsvetenskaplig Internationell. Heter det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts