RavenE Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Interaktiv Media. Andra årskursen. Jämtland, Berg, Svenstavik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Naturvetenskap, åk 2 på Bruksgymnasiet i Gimo.. Edit: Uppland Redigerad 27 juni, 2007 av Madhick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Skulle gissa att det beror på att de har många platser.. Ja, de hade 2 platser över på ca 90 platser om jag kommer ihåg rätt. Okej, om jag säger såhär då. Det känns som att det inte är så jättehög standard på en linje om slagg som bara har 30 poäng får komma in. pff, det tror inte jag. Jag var där och snackade med både lärare och elever som går där och det verkar kanon. Men visst, det är säkert några som söker dit för dem itne har mer poäng. Men jag tror de flesta söker dit för dem är intresserade av IT. Redigerad 27 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 pff, det tror inte jag. Jag var där och snackade med både lärare och elever som går där och det verkar kanon. Men visst, det är säkert några som söker dit för dem itne har mer poäng. Men jag tror de flesta söker dit för dem är intresserade av IT. Jag pratade också med killar därifrån, det enda de tjatade om var att de kämpade för att få behålla sina datorer när de gått ut trean, ungefär som att det var enda anledningen till att söka dit. Nåväl vi har alla olika uppfattningar, sväng förbi eber någon dag så ska jag bjuda dig på en havreboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Doctrina Gymnasiet i Uppsala, Elprogrammet edit: börjar Tvåan Redigerad 27 juni, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Liljaskolan. Räddningstjänst + samhällsvetenskap. Redigerad 29 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ska börja ettan på Tingsholmsgymnasiet. Samhäll/samhäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 LTH (Lund), Civilingenjör, Masinteknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Liljaskolan. Räddningstjänst + samhällsvetenskap. I Umeå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Yes! Jag kom in på Blackebergs Gymnasium! Ville komma in där som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) I'd rather not. Ledtråd: Sickla, design. Redigerad 30 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Jag har bestämt mig för att hoppa av skolan för att bli coolare i nördtestet: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42510 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Kom in på Angereds-Ny musik med mer än 100 poäng över intagningspoängen (Y). Står som 15e reserv på Hvitfeldtska-Musik. Segt, det är trots allt där jag helst ville gå. Får hoppas på att jag kommer in på Hvittan till slut ändå, så är det bara att byta från Angered dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Lyckades komma in på WWB, fan vad glad jag är. Så jävla skönt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Ska börja ITG i Norrköping nu efter sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Inget just nu, men ska med största sannolikhet börja på Linköpings Universitet, i Norrköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Mediainriktningen, Grafiskt åk 2 Parkskolan Örnsköldsvik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 ska börja 9:an på häggvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Kom in på Petri i malmö samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ska gå Pre IB på Torsbergsskolan i Bollnäs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts