Jump to content

Vilken skola går du på?

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle gissa att det beror på att de har många platser.. :unsure:

Ja, de hade 2 platser över på ca 90 platser om jag kommer ihåg rätt.

Okej, om jag säger såhär då. Det känns som att det inte är så jättehög standard på en linje om slagg som bara har 30 poäng får komma in.

pff, det tror inte jag. Jag var där och snackade med både lärare och elever som går där och det verkar kanon.

Men visst, det är säkert några som söker dit för dem itne har mer poäng. Men jag tror de flesta söker dit för dem är intresserade av IT. :)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pff, det tror inte jag. Jag var där och snackade med både lärare och elever som går där och det verkar kanon.

Men visst, det är säkert några som söker dit för dem itne har mer poäng. Men jag tror de flesta söker dit för dem är intresserade av IT. :)

Jag pratade också med killar därifrån, det enda de tjatade om var att de kämpade för att få behålla sina datorer när de gått ut trean, ungefär som att det var enda anledningen till att söka dit.

Nåväl vi har alla olika uppfattningar, sväng förbi eber någon dag så ska jag bjuda dig på en havreboll. :nuke:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom in på Angereds-Ny musik med mer än 100 poäng över intagningspoängen (Y).

Står som 15e reserv på Hvitfeldtska-Musik. Segt, det är trots allt där jag helst ville gå. Får hoppas på att jag kommer in på Hvittan till slut ändå, så är det bara att byta från Angered dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor