Jump to content

Vilken skola går du på?

Renard
 Share

Recommended Posts

Ebersteinska i Norrköping. Tekniklinjen. Ska börja mitt andra år med inriktningen Datorteknik, med matte/fysik-tillägg.

Ska börja ITG i Norrköping till hösten.

Haha, ITG, jag hade det som femteval när jag sökte (Kom in på mitt första) och lägsta intagningspoäng på ITG då var 30 poäng. :unsure:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, ITG, jag hade det som femteval när jag sökte (Kom in på mitt första) och lägsta intagningspoäng på ITG då var 30 poäng. :unsure:

Är det något fel med det? Jag har ca 215 poäng och jag väljer inte den linje som man behöver 215 för! Jag väljer den linje som verkar intressant varisig man behöver 30 poäng eller 200 poäng.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vilken skola går du på?

Själv gick jag ut 9:an på AFMU i Stockholm för någon vecka sen. Har sökt in till Blackebergs Gymnasium inriktning SP-KU.

rt0osde2zOkP.gif

Härligt att du inledde tråden med en massa krångliga förkortningar.

Själv börjar jag på andra året på InfoKompGymnasiet i höst. Läser samhäll med inriktning på företagande och ekonomi. Har själv valt de flesta kurser som jag ska läsa, känns bra. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något fel med det? Jag har ca 215 poäng och jag väljer inte den linje som man behöver 215 för! Jag väljer den linje som verkar intressant varisig man behöver 30 poäng eller 200 poäng.

:unsure:

Haha, men det verkar inte vara en jättesvår linje om en med 30 poäng kan komma in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rt0osde2zOkP.gif

Härligt att du inledde tråden med en massa krångliga förkortningar.

Hehe, får väl förklara då :unsure:

AFMU= Adolf Fredriks Musikklasser (Jag vet jag vet, bög skola, jag har hört det förr och kan säga att jag håller med)

SP-KU= Samhällsprogramet inriktning Kultur

Länk till kommentar
Dela på andra sidor