eXotic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Ebersteinska i Norrköping. Tekniklinjen. Ska börja mitt andra år med inriktningen Datorteknik, med matte/fysik-tillägg. Ska börja ITG i Norrköping till hösten. Haha, ITG, jag hade det som femteval när jag sökte (Kom in på mitt första) och lägsta intagningspoäng på ITG då var 30 poäng. Redigerad 27 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Skall börja tredje året på Stagneliusskolan i Kalmar efter sommaren, fortfarande med Handel & Företagande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Börjar Elprogrammet till hösten i Piteå, kewl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Östra gymnasiet i skogås/Mediaprogramet (stockholm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Haha, ITG, jag hade det som femteval när jag sökte (Kom in på mitt första) och lägsta intagningspoäng på ITG då var 30 poäng. Är det något fel med det? Jag har ca 215 poäng och jag väljer inte den linje som man behöver 215 för! Jag väljer den linje som verkar intressant varisig man behöver 30 poäng eller 200 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Samhällsvetenskap: Kultur i Skellefteå till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Haha, careface-info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ja, vilken skola går du på? Själv gick jag ut 9:an på AFMU i Stockholm för någon vecka sen. Har sökt in till Blackebergs Gymnasium inriktning SP-KU. Härligt att du inledde tråden med en massa krångliga förkortningar. Själv börjar jag på andra året på InfoKompGymnasiet i höst. Läser samhäll med inriktning på företagande och ekonomi. Har själv valt de flesta kurser som jag ska läsa, känns bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ska börja gymnasiet i höst på Edströmska i Västerås. Inriktning fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Inget just nu, men ska med största sannolikhet börja på Linköpings Universitet, i Norrköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Är det något fel med det? Jag har ca 215 poäng och jag väljer inte den linje som man behöver 215 för! Jag väljer den linje som verkar intressant varisig man behöver 30 poäng eller 200 poäng. Haha, men det verkar inte vara en jättesvår linje om en med 30 poäng kan komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Haha, men det verkar inte vara en jättesvår linje om en med 30 poäng kan komma in. Skulle den vara svår? Nej, den skulle vara intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Gick på Vallonskolan i Gimo, i höst blir det IT-gymnasiet i Uppsala Redigerad 27 juni, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Skulle den vara svår? Nej, den skulle vara intressant. Okej, om jag säger såhär då. Det känns som att det inte är så jättehög standard på en linje om slagg som bara har 30 poäng får komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Komvux ska jag vara på ibland, till hösten. Om jag får för den nya regeringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Haha, men det verkar inte vara en jättesvår linje om en med 30 poäng kan komma in. Skulle gissa att det beror på att de har många platser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Inget just nu, men ska med största sannolikhet börja på Linköpings Universitet, i Norrköping. WTF...? Många som börjar gymnasium ser man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Många som börjar gymnasium ser man... Fast nu skulle ju vår kära Tackleberry börja på universitet, inte gymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Fast nu skulle ju vår kära Tackleberry börja på universitet, inte gymnasium. Jag riktade mig inte enbart till Tac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Härligt att du inledde tråden med en massa krångliga förkortningar. Hehe, får väl förklara då AFMU= Adolf Fredriks Musikklasser (Jag vet jag vet, bög skola, jag har hört det förr och kan säga att jag håller med) SP-KU= Samhällsprogramet inriktning Kultur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts