Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ja, vilken skola går du på? Själv gick jag ut 9:an på AFMU i Stockholm för någon vecka sen. Har sökt in till Blackebergs Gymnasium inriktning SP-KU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Arbetslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Rekarne gymnasium, Eskilstuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Ingen just nu. Börjar 9:an på Sjöparksskolan i Gällivare den 27 augusti. Redigerad 27 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Komvux Barn & Fritid (BOF 4) ett års intensivkurser, 3 månader kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 S:t Eskils Gymnasium, Eskilstuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Interaktiv Media. Andra årskursen. Jämtland, Berg, Svenstavik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Läser natur med inriktning på matte/data på Tullinge Gymnasium i Botkyrka. Börjar tredje och sista året nu till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Haraldsbo gymnasium, Trä design, börjar 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Arbetslös. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Västerviks Gymnasium, i västervik Ska börja 2:an på teknikprogrammet, inriktning Datorteknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ska börja ITG i Norrköping till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 i ungefär 1 vecka till är jag arbetslös, ingen utbildning, ingen skola, jag är inget, bara en slackare. Men om en vecka får jag reda på vilket gymnasie som jag kom in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ingen just nu. Börjar 9:an på Sjöparksskolan i Gällivare den 27 augusti. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Börjar 9:an på Kråkbergsskolan i Sunderbyn, Luleå. Horay for me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Börjar 9:an på Kråkbergsskolan i Sunderbyn, Luleå. Horay for me? Jag som trodde du bodde i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Jag som trodde du bodde i Stockholm Av vilken småkonstig anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Av vilken småkonstig anledning? Du hejar för mycket på Djurgården och på vissa bilder som du postat ser det ut som STHLM-miljö Inte konstigt, för när jag läste att du åkte till Haparanda på moppen så tänkte jag att det var lite konstigt om du skulle bo i STHLM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Du hejar för mycket på Djurgården och på vissa bilder som du postat ser det ut som STHLM-miljö Inte konstigt, för när jag läste att du åkte till Haparanda på moppen så tänkte jag att det var lite konstigt om du skulle bo i STHLM Min intensiva hatan mot Luleå Hockey? Äh, nu får det vara nog med offtopic. Carry on peeps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Jag skall gå World Wide Business på Tibbleskolan i Täby, utanför Stockholm. Åker utomlands varje år på statens bekostnad, tihi. Första året: Någonstans i norden (Senaste gångerna har det varit Lettland+Estland, fast iofs är det baltikum men fan) Andra året: Någonstans i Europa Tredje året: Någonstans utanför Europa (Troligen Shanghai, MOHAHA). Om jag inte kommer in så kommer jag gå Internationell Ekonomi i Danderyds gymnasium. 3 veckors praktik i London i trean, hehe. Redigerad 27 juni, 2007 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts