Jump to content

PS2 spel, behöver lite tips!

tommy killer
 Share

Recommended Posts

God of War 1 och 2. Slakt på grym nivå.

Final Fantasy spelen. Iaf 10:an tycker den är en av dem bästa.

Kingdom Hearts 1 och 2. Skjukt roliga spel, håller på med 2:an nu.

NBA Street Volume 2. Sjukt roligt street basket spel, 3:an är inte så värst bra.

Bara att gå in på EB Games vid mobilia, trianglen eller vad som är närmast och köpa ett spel. Bara att byta tillbaka det om du tröttnar eller klarar det inom 7 dagar.

Älska att EB Games har sånt. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag aldrig någonsin spelar varken sportspel eller bilspel så kan jag inte rekomendera nått!

Men ett tips har jag, köp spelet på GAME! Där har du tio dagars öppet köp. Du kan alltså köpa ett spel, spela det under tio dagar och sedan byta det mot ett helt nytt!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag aldrig någonsin spelar varken sportspel eller bilspel så kan jag inte rekomendera nått!

Men ett tips har jag, köp spelet på GAME! Där har du tio dagars öppet köp. Du kan alltså köpa ett spel, spela det under tio dagar och sedan byta det mot ett helt nytt!

Ta hem, gör en backup, lämna tillbaka, ta hem, gör en backup, lämna tillbaka och sedan ta ett sista spel och behåll. 3 spel helt legalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta hem, gör en backup, lämna tillbaka, ta hem, gör en backup, lämna tillbaka och sedan ta ett sista spel och behåll. 3 spel helt legalt.

Har en kompis som har gjort så säkert över 100 gånger.

Jag tipsar om NBA Live 2007, NBA Street Vol. 2 och 3, Burnout Revenge, FIFA 07 & Pro Evolution Soccer 5.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kopieringsskydd?

Fast, det kan man kanske knäcka... eller det måste ju gå för folk lägger ju ut det på nätet.

Smart faktiskt, har inte tänkt på det. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor