tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ja, jag hade tänkt gå ut o köpa nått PS2 spel idag, och jag behöver tips, nya, gamla spel, det kvittar. Jag gillar sportspel,bil nästan allt, förutom skjut spel, typ Farcry stil, Spiderman heller inte. Så tipsa gärna på olika titlar, pris välkommnas också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 God of War 1 och 2. Slakt på grym nivå. Final Fantasy spelen. Iaf 10:an tycker den är en av dem bästa. Kingdom Hearts 1 och 2. Skjukt roliga spel, håller på med 2:an nu. NBA Street Volume 2. Sjukt roligt street basket spel, 3:an är inte så värst bra. Bara att gå in på EB Games vid mobilia, trianglen eller vad som är närmast och köpa ett spel. Bara att byta tillbaka det om du tröttnar eller klarar det inom 7 dagar. Älska att EB Games har sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ska kolla runt i triangeln,Game och sedan powerstore emd en kompis. Men fler tips behöves! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Killzone Final Fantasy XII (Inte 10an, det suger) Kingdom Hearts 1 och 2 Canis canem edit (Bully) Metal Gear Solid 2-3 (Även 1an till PSX) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Godhand. Old-school beat 'em up spel med humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Då jag aldrig någonsin spelar varken sportspel eller bilspel så kan jag inte rekomendera nått! Men ett tips har jag, köp spelet på GAME! Där har du tio dagars öppet köp. Du kan alltså köpa ett spel, spela det under tio dagar och sedan byta det mot ett helt nytt! Redigerad 27 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Då jag aldrig någonsin spelar varken sportspel eller bilspel så kan jag inte rekomendera nått! Men ett tips har jag, köp spelet på GAME! Där har du tio dagars öppet köp. Du kan alltså köpa ett spel, spela det under tio dagar och sedan byta det mot ett helt nytt! Ta hem, gör en backup, lämna tillbaka, ta hem, gör en backup, lämna tillbaka och sedan ta ett sista spel och behåll. 3 spel helt legalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Ta hem, gör en backup, lämna tillbaka, ta hem, gör en backup, lämna tillbaka och sedan ta ett sista spel och behåll. 3 spel helt legalt. Har en kompis som har gjort så säkert över 100 gånger. Jag tipsar om NBA Live 2007, NBA Street Vol. 2 och 3, Burnout Revenge, FIFA 07 & Pro Evolution Soccer 5. Redigerad 27 juni, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ta hem, gör en backup, lämna tillbaka, ta hem, gör en backup, lämna tillbaka och sedan ta ett sista spel och behåll. 3 spel helt legalt. Kopieringsskydd? Fast, det kan man kanske knäcka... eller det måste ju gå för folk lägger ju ut det på nätet. Smart faktiskt, har inte tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Fler tips tack, då jag ej gick o köpte pga a vädret, får se imorgon hur det blir, men bhöver mer tips!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Flatout 1 eller/och 2 Spelet har den bästa krockfysiken mina ögon skådat och det är jävligt kul att slunga sin gubbe 500 meter upp i luften för att sedan se honnom slå i marken med ragdoll fysik. Rekomenderar båda lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Kopieringsskydd? Fast, det kan man kanske knäcka... eller det måste ju gå för folk lägger ju ut det på nätet. Smart faktiskt, har inte tänkt på det. Nero kommer förbi kopieringsskydd. Min broder gjorde så. Han har för många spel nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Guitar Hero 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts