ericko_gta Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hej jag tröttnade på gta san andreas för ett år sedan men hatade att hata mitt favorit spel (wait.. d´oh). Nu vill jag ha moddar och denna gången på riktigt! Jag har velat byta ut till "Reality-bilar". Kanske någon av er har en mod till en bil/motorcykel som ni tycker om så skulle jag gärna vilja ha den . Plus har ni något bra sid tips om moddar och jag skulle vilja veta hur det går till ..... Ajja hoppas nu svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hej jag tröttnade på gta san andreas för ett år sedan men hatade att hata mitt favorit spel (wait.. d´oh). Nu vill jag ha moddar och denna gången på riktigt! Jag har velat byta ut till "Reality-bilar". Kanske någon av er har en mod till en bil/motorcykel som ni tycker om så skulle jag gärna vilja ha den . Plus har ni något bra sid tips om moddar och jag skulle vilja veta hur det går till ..... Ajja hoppas nu svarar Det ska vara i moddningsdelen, jag reportar så flyttar dom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hallå? svara jag får damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts