Gof Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 !DOWNLOAD! Okej, Gifted letade runt lite i sina mappar och hittade några oanvända replays, så han tänkte "Why not make a solo?"... Jag fick redigera och göra ett gäststunt, kul var det. Vi skrattade en hel del på MSN när vi bestämmde namn, sång och allt annat kul. Enjoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 SJUKT NAJJS! Duktig du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Mycket stiligare "Shoutcast" logga du har nu Jag kollar vidare och redigerar inlägget senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Like it, men blixtarna (vita flasharna) du har slängt in borde vara lite snabbare... Men good work!! 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Downloadar nu. Tror redan nu att jag kommer gilla den pga GiftedMisfit Stunten var helt okej. Men redigeringen, vad hände med den? Redigerad 27 juni, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Jag tyckte den var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Jodå, GiftedMisfit är en riktigt duktig stuntare och jag tycker att GLS har kommit högre upp på rankningen sen han joinade er, och dessa stunts var absolut inget undantag, fint jobbat från er båda, tycker personligen att ni är 2 av dom 5 bästa SA stuntarna enligt mig 7\10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Stunten var bra men musik var oljud. Hårdrock är inte något direkt för en hiphopare. Bättre stunts än redigering och musik. Vet inte vad jag ska sätta för betyg stängde ner det för jag pallade inte musiken Men dom få stunts jag såg var väll typ: 6/10 eller något sånnt. Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Stunten var bra men musik var oljud. Hårdrock är inte något direkt för en hiphopare. Bättre stunts än redigering och musik. Vet inte vad jag ska sätta för betyg stängde ner det för jag pallade inte musiken Men dom få stunts jag såg var väll typ: 6/10 eller något sånnt. Peace. Om det hade varit hip hop då? 10/10? Du suger på att ge betyg för filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Stunten var bra men musik var oljud. Hårdrock är inte något direkt för en hiphopare. Bättre stunts än redigering och musik. Vet inte vad jag ska sätta för betyg stängde ner det för jag pallade inte musiken Haha, good one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Om det hade varit hip hop då? 10/10? Du suger på att ge betyg för filmer Jag skrev utav dom stuntsen jag såg var det 6/10 och jag såg bara några få i början. Du suger på att försöka dissa peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag skrev utav dom stuntsen jag såg var det 6/10 och jag såg bara några få i början. Du suger på att försöka dissa peace Sättet du försökte betygsätta filmen så var det ganska solklart för mig att den fick ett lägre betyg pga musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Sättet du försökte betygsätta filmen så var det ganska solklart för mig att den fick ett lägre betyg pga musiken. Och? För vissa betyder musiken i filmen en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) För oss som varken gillar hiphop eller rock men ändå tittar på stuntfilmer ibland är det ju jävligt tufft måste jag säga... ... och med oss så menar jag mig. Stänger alltid av ljudet... Redigerad 9 juli, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 För oss som varken gillar hiphop eller rock men ändå tittar på stuntfilmer ibland är det ju jävligt tufft måste jag säga... ... och med oss så menar jag mig. Stänger alltid av ljudet... Det hade inte precis varit samma tempo i en stuntfilm med Miles Davis eller hissmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det hade inte precis varit samma tempo i en stuntfilm med Miles Davis eller hissmusik. Ja du, finns det någon som har provat? Lyssnar inte särskillt mycket på Miles Davis, men Wynton Marsails - Fligh Of The Bumble Bee skulle man säkert kunna navända, allt öve 140 skulle gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ja du, finns det någon som har provat? Lyssnar inte särskillt mycket på Miles Davis, men Wynton Marsails - Fligh Of The Bumble Bee skulle man säkert kunna navända, allt öve 140 skulle gå. Aldrig hört talas om snubben men testa du! Vem vet, det kanske blir succé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Jag är ingen vidare stuntare... men jag har lust att motbevisa. Får slutföra mitt nuvarande projekt och skrapa ihop något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Haha jävligt bra film! Dock blev jag lite småsnurrig av effekterna (som var jävla najs annars faktiskt!) men det är väl bara jag. Brast ut i några "Ooh helvete!" må jag säga. Sen tycker jag att valet av musik ger filmen lite mer karaktär och gör den personlig. Jag är mer åt hårdrockhållet så det störde mig inte. Men när jag kollar på någon film jag inte gillar musiken på mutar jag såklart och slår på winamp istället. Jag tycker inte det ska dra ner en stuntfilm då det är stuntsen som är det viktiga. Med de sagt så lägger jag aldrig in hardcore eller screamo i någon av mina filmer eftersom det tyvärr skrämmer iväg en del bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts