frasseelli Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Hej! Finns det något fusk där man får mer pengar? Nu menar jag inte tjäna pengar utan om det finns något fusk att skriva in medan man spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Hej! Finns det något fusk där man får mer pengar? Nu menar jag inte tjäna pengar utan om det finns något fusk att skriva in medan man spelar? 1. Vilket spel? 2. Har du Googlat? Både Gta Vc Och Gta Sa har pengar fusk.. EDIT: Tänkte fel med 1:an. Men som sagt 2:an? Redigerad 26 juni, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Tror inte det finns penga fusk på GTAVC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Tror inte det finns penga fusk på GTAVC! Oj, googlade själv lite. Hittade en sida där dom sa att inte det finns något penga fusk, men jag vill minnas att jag fått pengar nånstans. (Och då inte från alla jag dödade...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 ...men jag vill minnas att jag fått pengar nånstans. (Och då inte från alla jag dödade...) Från företagen du köpt antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Trainers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Jo, det kanske var alla företag. Men jag vill minnas att jag fick en hel del FÖRE jag fick några företag... Men det som Pixiegnom säger kan stämma, trainers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
showtime Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Jo, det kanske var alla företag. Men jag vill minnas att jag fick en hel del FÖRE jag fick några företag... Men det som Pixiegnom säger kan stämma, trainers.. Ja, det finns trainers för pengar, odödlig, oändligt med ammo, aldrig efterlyst, freeze time + freeze mission time. Jag har en som jag ska ta med hemifrån imorgon och ladda upp, så ger jag länken här! Redigerad 2 oktober, 2007 av showtime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ja, det finns trainers för pengar, odödlig, oändligt med ammo, aldrig efterlyst, freeze time + freeze mission time. Jag har en som jag ska ta med hemifrån imorgon och ladda upp, så ger jag länken här! Sluta dra upp gamla trådar, tack. Skriv aldrig i gamla trådar om du inte har nåt vettigt att tillföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts