Jacker Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jag har en större film jag vill klippa/skära ut en del från. Hur gör jag det? Jag har letat en "Crop"- funktion, men inte funnit någon. Inte heller lyckats markera biten jag vill skära ut på nåt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Det är väl bara "dra" från bägge kanter så att bara det du vill ha är kvar? Alternativt kan du ju "markera" biten du vill ha med grejen över "timelinen" (där du ser en halv gul pil på denna bild) och sedan ta "Render as". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Nevermind.. Redigerad 26 juni, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Klicka där du vill att klippet börjar, klicka på S. Klicka där du vill att kippet slutar, klicka på S. Radera bitarna som blev före och efter klippet du vill ha =) ---edit: Crop finns om du högerklickar på klippen och tar Pan/Crop Redigerad 26 juni, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Löste det hela. Nu är dock problemet att den skapade filmen bara är svart utan ljud. Har DivX installerat om ni undrar om codex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Ändra codec som används när du renderar till film. Om det inte fungerar, titta längst uppe på filmen om det finns en gul/svart eller något färgad markering. Markera hela filmen om det bara är en liten del som är markerad. Hade samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ändra codec som används när du renderar till film. Om det inte fungerar, titta längst uppe på filmen om det finns en gul/svart eller något färgad markering. Markera hela filmen om det bara är en liten del som är markerad. Hade samma problem. Tack, det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts