Jump to content

Mord och självmord

Xersize
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Visan" var mest för att lätta lite på stämningen ( >_< ) Hehe.

Men nu blir det seriöst igen. Ja, du har redan sagt att mord är mord, men det sa jag också redan innan du hamnade i debatten, P-C. Och jag har redan slagit mig själv i skallen för "visan", så oroa er inte för det. Och nej, inte heller efterbliven, men kolla tidpunkten för posten så kanske det blir lite mer förståeligt :D

Och mr_tobbe, hoppas du inte syftar på mig. Ja, jag har sagt att han alltid varit trevlig IRL, men jag har inte förnekat att det var han. Visst, jag drog upp en liten teori, men det var innan jag hade alla detaljer på bordet. Så fort jag fick det drog jag tillbaka teorin, eller hur? Och som sagt, jag nekar inte till att Chris mördade sin fru och sin unge och jag säger inte att det inte är mord. Fan, måste ha sagt det minst fem gånger nu. Så innan ni säger nästa gång att jag förnekar att han gjort det eller att han är oskyldig, kolla mina posts.

Och fan ta dig, tommy killer, blev äckligt sugen på potatismos nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Visan" var mest för att lätta lite på stämningen ( >_< ) Hehe.

Men nu blir det seriöst igen. Ja, du har redan sagt att mord är mord, men det sa jag också redan innan du hamnade i debatten, P-C. Och jag har redan slagit mig själv i skallen för "visan", så oroa er inte för det. Och nej, inte heller efterbliven, men kolla tidpunkten för posten så kanske det blir lite mer förståeligt :D

Och mr_tobbe, hoppas du inte syftar på mig. Ja, jag har sagt att han alltid varit trevlig IRL, men jag har inte förnekat att det var han. Visst, jag drog upp en liten teori, men det var innan jag hade alla detaljer på bordet. Så fort jag fick det drog jag tillbaka teorin, eller hur? Och som sagt, jag nekar inte till att Chris mördade sin fru och sin unge och jag säger inte att det inte är mord. Fan, måste ha sagt det minst fem gånger nu. Så innan ni säger nästa gång att jag förnekar att han gjort det eller att han är oskyldig, kolla mina posts.

Och fan ta dig, tommy killer, blev äckligt sugen på potatismos nu :o

Dina argument är bara dumma. Sprang du runt med han i varje affär eller? :D Du vet inte ett skit hur han var, han kanske hade planerat att döda sin familj och sedan ta livet. Han kanske slog sin fru och barn och gick förlångt denna gången? Du vet ju inget om hans privata liv.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dina argument är bara dumma. Sprang du runt med han i varje affär eller? :D Du vet inte ett skit hur han var, han kanske hade planerat att döda sin familj och sedan ta livet. Han kanske slog sin fru och barn och gick förlångt denna gången? Du vet ju inget om hans privata liv.

Det vet i för sig inte du heller, vilket gör den här disskusionen mer eller mindre meningslös. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan än jag som inte tar tråden seriöst längre?

Let's play pong!

| .|

| . |

| . |

|. |

| . |

| . |

| .|

| |.

Fan.

Nåja, jag har sagt mitt. Xerzise, jag betackar mig för framtida förolämpningar bara för att jag inte tycker som du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns nog flea som börjar ta denna tråden oseriöst. Den borde nog låsas, men mig spelar det ingen roll för jag kan argumentera om mina åsikter ett tag till.

P-C, visst. Om du inte vill tjaffsa längre (vilket jag kan förstå, vill själv nästan lägga av) så respekterar jag det och lämnar dig utanför.

Siana, du har faktiskt en bra poäng där <_<

Mafia, nej, jag gick inte i affärer med honom. Säger bara att alla som möt/träffat/känt honom alltid sagt det. Tar det ifrån källor, om du förstår min poäng.

Och R2, ja, lite skumt är det definitivt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns nog flea som börjar ta denna tråden oseriöst. Den borde nog låsas, men mig spelar det ingen roll för jag kan argumentera om mina åsikter ett tag till.

P-C, visst. Om du inte vill tjaffsa längre (vilket jag kan förstå, vill själv nästan lägga av) så respekterar jag det och lämnar dig utanför.

Siana, du har faktiskt en bra poäng där <_<

Mafia, nej, jag gick inte i affärer med honom. Säger bara att alla som möt/träffat/känt honom alltid sagt det. Tar det ifrån källor, om du förstår min poäng.

Och R2, ja, lite skumt är det definitivt :)

Vilka källor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Har sett vissa "testemonials" som postades på ett forum. Ska försöka leta fram dom. Det var bland andra några ifrån WWE (inte bara wrestlare) och sedan några andra vänner.

Kan inte hitta forumet med alla "testemonials" (hittade den på google förut när jag letade efter mer fakta). Däremot hittade jag denna nyhetssändning. Kanske något som någon här är intresserad av.

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan fortfarande inte fatta att han är borta, en tröst vore ju om han och Eddie träffades igen på andra sidan, Benoit flippade ur och därför blev det som det blev, och för att förlora min respekt har han lyckats med alldeles för mycket.

Jag må säga detta sent men det beror på bannlysningen:

Vila i frid Pegasus Kid/Chris Benoit, 1967-2007

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...
Happ, så det var alltså sant. Jag och Kalle satt och snacka om detta ett ganska bra tag och trodde dem hade så klart fekat det för tex att sluta sin wrestling karriär.

Synd... Chris Benoit var en grym wrestlare, men det låter ändå lite väll extremt att man bara tar sitt barn och frus liv bara sådär. But it happend.

Som sagt, tråkigt för Chris Beniot var en grym wrestlare.

Sen det där med Mr.Mcmahon visste man direkt att det var fake, så det var inget nytt, sen att dem har folk från FBI osv är bara ganska löjligt.

R.I.P Chris Beniot och hans familj.

Varför skulle han avsluta sin karriär när han skulle bli ECW-mästare?

Om det inte vore för detta skulle ECW säkerligen inte vara det skräp det är idag och ECW-titeln hade säkert haft samma status som den hade under 2006-2007

Ja ja det är en gammal tråd men jag kan bara inte komma över det faktum att han är bannad från historien :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...